eGtTurbo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 følte vel på seg at du var i ferd med å gjøre no fælt. Kommer en fremmed kjempe og drar i armen min hyler og freser jeg og :p Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 :hammer :afro Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhd Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg hadde også problemer med mine, dem løp plutselig helt løpskt.... Dro bare ut sikringen jeg. Men jeg har ikke fjernet dem pga da vil det jo ble stående igjen to hull i støtfangeren?? Noen som har fjernet på P11? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Joiner klubben i ettertid med kranglete visker jeg! for noe hærk :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 De på SRI'en dreiv også å klussa med at de gikk hele tiden. Pelte av på begge bila. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hmm pelt av lykteviskerne nå, men tar dere ut lyktevisker motorene også? i tilfelle hva med ledningen som går innover mot hjulbuene der.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hmm pelt av lykteviskerne nå, men tar dere ut lyktevisker motorene også? i tilfelle hva med ledningen som går innover mot hjulbuene der.. :p Isoler de, og strips de fast en plass..... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 HE HE klepte av strømmen til motorene ihvertfall så smalt på ei klemme på de andre så nå ble det greier:) bare få tak i ny grill nå.. Noen anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gautn Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hadde samme problemet på nissanen til far. Der gjekk dei løpsk til eg fekk tatt ut sikringa. Prøvde dei igjen etterpå og då funka alt som normalt :/ Siter 1997 Nissan Almera 1,6SR Rockford<>Alpine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Fungerte like dårlig etter jeg tok ut og satt i sikringa her og slo av og det som var så.. like greit og kleppe av hele søpla! drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pow Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hadde problemer med at viskerne ikke sluttet å gå, nissan sa at hjernen til viskersekvensen ligger i HØYRE viskermotor. bytter du høyre viskermotor med en fra høggern ( hvis ikke den også er gåen da:) funker dritten som den skal igjen. funka for meg, men hjernen i den nye motoren kreperte etter 1 år den også!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Kva skal du med saken? Berre til bry :P Fjerna alt som var av lykteviskar på min P11, satte eit strips på slangen og isolerte pluggane. Vart to hull i fangaren, men eg lot gummiringen som sto der være og la litt svart netting bak, finare enn om eg skulle hatt ein viskar der. Får også vekk dei svarte stopparane rundt lyktene. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg