Gå til innhold

Nei V6 folket, nå må dere våkne!

Ranger emnet


mazda626v6euro

Anbefalte innlegg

For det første har det faktisk vært pent vær og sol de siste dagene, dessuten er det noen som må kunne noe om så interessante ting som Berggrav, Hoel, Psykoanalyse og Seksualmoral rimelig snart... Men noe nytt er det jo alltids om bilen: 4 nye sommerdekk i standarddim i går (var vel på tide), ei vennine slang bena på dashen så jeg ser at frotruta må pusses etter tåmerker...:( , dessuten er parkeringsvaktene i Oslo særdeles lite behjelpelige overfor folk som er på visning, så tusen takk for ingenting!

 

PS! Ordene "labert trøkk" er såvidt meg bekjent ulovelig å nevne i henhold til forumreglene i samme setning som man omtaler en kjær V6'er.. :P (selv om det henspeiler på noe annet) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nok ikke v6 men er i live jeg også, kommer veldig snart noen nye bilder av bilen min... Og vi må få til ett slags treff igjen snart, for det var jo koselig forige gang, selv om jeg ikke har v6 så er jeg kanskje velkommen alikevel på treff? :D:D

 

Har jo en av de mest strøkne mazda 626 gd rundtom så, og i morgen skal det skiftes bremser også, fullstendig overhaling!

 

Vi snakkes folkens!

 

MVH

Ole B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig jeg også. Folk er jo såååå daffe. Jeg har egenhendig klart å samle 4 biler. 4 er ikke mye, men det krevde endel styr. det er jo ingen som gidder. Ole, jeg er med på å møte deg jeg. Skrik ut så kommer jeg... på 1-2 timers varsel. Trass i protester hjemmefra... :) Og jeg kan møte flere også. Så lenge det er 626'ere. :) Tror at Arne og Rolf kommer også, så lenge det er noen dagers varsel. Og Rick, kanskje. :) Kunne tenke meg å sett GD'er også. Det er den peneste 626 serien. Min er et glatt såpestykke. Pen fra forrdøra og bakover. Fronten kunne like gjerne vært en Mondeo....(banne i kirken nå.) GD med 2 dører er jo en lekker bil. Har faktisk aldri sett en MX-6 live. Dvs.....jeg kjørte forbi en i Horten noen uker siden, men det er alt. Så fin ut den også. Det det bunner i egentlig er vel at noen vil at andre skal gjøre jobben med å få istand noe... eller...? Jeg har klart å samle biler i Vestfold. Kan godt gjøre det igjen, men da skal det være i dette fylke.

 

Så det så.

 

Når det kommer til at det er "bare V6" osv... så er ikke det så rart... Når det er det jeg har selv så er det jo gøy å se andre sine V6ere. Men Mazda er Mazda... bare å komme. Alle skal bli tatt godt i mot av "Vestfold benken". Det kan jeg garantere... Vi er en grei gjeng!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår