Gå til innhold

Nei V6 folket, nå må dere våkne!

Ranger emnet


mazda626v6euro

Anbefalte innlegg

Å herre min gud... To spoilere? Hva f*** skal han med det a? :hammer Også det "luftinntaket" foran på panseret da..huff. Harry sier jeg bare. Men merket i frontruta var artig :) Felgene er også greie.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Nå er det stille her inne. Ikke en lyd fra noen 626 V6 eiere på dager/uker. Stille som graven. Sola kan ikke ha skylden, den har jo ikke vært her. :) Noen som vet hva en hattehylle vil koste? Min er knekt.

 

hattehylle er svinedyrt, over 3000,- mener jeg. Jeg har lagt ut nye bilder av fjærbenstag på galleriet, bare se her

 

 

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1100

 

Endelig noen nye bilder av bilen, ju-hu!! :wave

V6 growl never go out of style...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om denne 626 V6? :hvaskjera

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=839161&template=default

 

Ajajaj......... Felgane var jo greie nok, men litt små kanskje.... Og fargen var ok.... men der stoppar det jaggu! :hvaskjera liksom...... Dersom han får solgt den bilen for 85 000 så skal eg forlange 100 000 for min..... :D

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det noe "labre" trøkket gjenspeiler vel hvordan bilen er, dvs. få feil = lite diskusjon.

 

For rake motsatsen, se Volvo 240-forumsdelen :)

 

mvh

 

Viser jo bare hvor mange som liker mazda :hammer

Dessuten er ikke de fleste postene på 240 delen om folk som har problemer.. Men folk som lurer på ting.

 

Liten aktivitet = Liten intresse for 626 lol

Derimot på 240 forumet kryr det av poster = STOOOR INTERESSE ! :D

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen gidder å interessere seg stort for en firkanta tanks, med motorer som drikker mer enn de går, er for meg merkelig. :hammer

 

For all del. 240 er gode biler det. Solide og driftsikre. Men en bil som 626, har ikke mer problemer enn en 240, for å si det sånn.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen gidder å interessere seg stort for en firkanta tanks, med motorer som drikker mer enn de går, er for meg merkelig. :hammer

 

For all del. 240 er gode biler det. Solide og driftsikre. Men en bil som 626, har ikke mer problemer enn en 240, for å si det sånn.

 

At de bruker mye bensin, er bare en "myte"..

 

Og den har oppstått fordi en eller annen som ikke hadde peiling på vedlikehold av bilen sin, fylte for eksempel ikke forgasser olje (da bruker den mye bensin) eller skifta stift eller plugger og i det hele tatt vedlikeholdt "bensinsystemet".

 

Så kommer han og sier at volvo er dritt for dem drikker mer bensin en en 5.6 liter..

 

Faktum er at volvo motorer som er tatt vare på, og vedlikeholdt bruker svært lite bensin.

Min B230K motor har gått 380 tusen nå, var på ferie til Ørebro i sverge, fylte full tank da jeg dro, kjørte nesten 80 mil før jeg fylte igjen, og da var nåla snart ned på rødefeltet. Tanken tar 50 liter.

hellothere

 

EDIT: Mazda har sikkert gode biler, men jeg liker dem ikke. Folk har forskjellige meninger :wave

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle deg at jeg faktisk er fan av Volvo. Med unntak av enkelte modeller, har de mye bra:)

 

Det med bensinforbruket på 240, har jo også med at B23-motoren ikke var av det meste moderne maskineriet, selv på den tida. Den har jo blandt annet forgasser. Så det er ikke bare en myte. De bruker ikke mye bensin, men mer enn de andre fra samme tid med injectionmotor.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår