Gå til innhold

Passat GT G60 Syncro

Ranger emnet

JuB

Anbefalte innlegg

Hei,

ble denne bilen levert med alt dette utstyret:

ABS, Aircondition, Alu. felger, Antispinn, Diffsperre, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Galv. karosseri, Just. ratt, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Motorvarmer, Nedfellb. baksete, Radio/CD, Rails, Rollo, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sport understell, Sportsseter, Utetemp., Varmeseter, 4X4,

Dette har jeg bare kopiert fra autodb.no, men synes endel av utstyret var litt tvilsomt jeg.. Eller? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var egentlig de tinga jeg tenkte på det i tillegg til aircondition, men når jeg tenker meg om blie jo noen corradoer også levert med dette i ca samm års mod.

Så da kan jeg regne med at det meste stemmer med unntak av antispinn og galvanisert karroseri.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

ble denne bilen levert med alt dette utstyret:

ABS, Aircondition, Alu. felger, Antispinn, Diffsperre, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Galv. karosseri, Just. ratt, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Motorvarmer, Nedfellb. baksete, Radio/CD, Rails, Rollo, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sport understell, Sportsseter, Utetemp., Varmeseter, 4X4,

Dette har jeg bare kopiert fra autodb.no, men synes endel av utstyret var litt tvilsomt jeg.. Eller? :rolleyes:

de har ikke antispinn men

EDL er levert på noen av de,galvaniser karrosseri vet jeg ikke om det er men de ruster fordet ;)

ellers er det meste der untatt a/c,midtarmlene og skinn standard utstyr

Min ex G60 syncro hadde alt untatt a/c,EDL og skinn men 4x el vindu.

De er også levert med thermotronic som er en automatisk varmeapparat ala climatronic bortsett fra at man ikke har A/C.

man kan da stille inn ønsket temp fra 22 grader og oppover

og da vil den regulere viftehastighet/luftfordeling automatisk

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin info dette nitewlkr :)

Er det ellers noe annet som er svakt med Passat G60 91 mod?

rådelager,g-lader og opphenget til mellomakselen....

de lagerene koster ca 2000,- pr stk på møller og kjøring med slike som er dårlige fører ofte til rast fordelingskasse eller viskokobling

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...