AnDtHo Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det noe bil-lakkerere her som tar jobber på fritiden? Har en BMW E30 som skulle hatt en runde med hel-lakkering.. Tar pussejobb og grunning selv, men dette kan vi jo diskutere.. Send meg en PM om dere ikke vil reklamere for RILUM jobb (rett i lomma uten moms) Mvh. AnDtHo Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det noe bil-lakkerere her som tar jobber på fritiden? Har en BMW E30 som skulle hatt en runde med hel-lakkering.. Tar pussejobb og grunning selv, men dette kan vi jo diskutere.. Send meg en PM om dere ikke vil reklamere for RILUM jobb (rett i lomma uten moms) Mvh. AnDtHo du skal lakke den svart med andre ord..... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 du skal lakke den svart med andre ord..... Nei.. Skal lakke den blå faktisk.. hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det noe bil-lakkerere her som tar jobber på fritiden? Har en BMW E30 som skulle hatt en runde med hel-lakkering.. Tar pussejobb og grunning selv, men dette kan vi jo diskutere.. Send meg en PM om dere ikke vil reklamere for RILUM jobb (rett i lomma uten moms) Mvh. AnDtHo kunne sikkert tatt den jg men du er vell ikke int å kjøre fra nittedal til sarp Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 kunne sikkert tatt den jg men du er vell ikke int å kjøre fra nittedal til sarp Har også en E-30 som skal lakkes etterhvert. Hvor mye skal du ha for å lakke svart pearl, uten regning og moms og det der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 kunne sikkert tatt den jg men du er vell ikke int å kjøre fra nittedal til sarp Ikke noe problem, får låne henger og tid er gratis.. hehe.. Kan du maile meg på andtho(at)teamsideways(dot)com? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Har også en E-30 som skal lakkes etterhvert. Hvor mye skal du ha for å lakke svart pearl, uten regning og moms og det der da? Hadde satt pris på om du lagde deg en egen post om lakkering av din bil.. :google Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Sorry. men siden det var samme bilen, trodde jeg det var greit:P Så hadde du fått vite prisen å liksom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Sorry. men siden det var samme bilen, trodde jeg det var greit:P Så hadde du fått vite prisen å liksom:) Jada, går bra det! Men prisen varierer veldig fra bil til bil helt etter hvor mye man gjør selv osv.. Var det jeg mente! :naaaws Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg