Gå til innhold

prizma: Bluebird - prosjekt Campingvogn

Ranger emnet

prizma

Anbefalte innlegg

gi ikke mer enn 200 :P

min var ribba inni, men faen så fint det har blitt!!

fått opp gardiner, alle putene er klare, alt er bare så bra!!

jeg har sett vogna *var å la opp noe elektrisk i garasjen og han sa den har stått inne i garasje når den ikke ble brukt så dvs bare tatt ut på turer om sommeren fra den var ny... såe den er i ganske bra forfattning;)

å den der helt org innvendig og utvendig:)

så får jeg se hva gubben som eier vogna skal ha for den....

planene vil være å legge på sølv sotefilm, hellakkering innvendig og utvendig, og så får en se hva mere som må til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har sett vogna *var å la opp noe elektrisk i garasjen og han sa den har stått inne i garasje når den ikke ble brukt så dvs bare tatt ut på turer om sommeren fra den var ny... såe den er i ganske bra forfattning;)

å den der helt org innvendig og utvendig:)

så får jeg se hva gubben som eier vogna skal ha for den....

planene vil være å legge på sølv sotefilm, hellakkering innvendig og utvendig, og så får en se hva mere som må til;)

anbefaler ikke noe av det su sa der:

1. hold vogna hvit, ellers vil det bli jævli varmt om sommeren,

2. lakkere inni? hvorfor? den er jo strøken! ikke ødelegg den til en hore vogn, da kan du kjøpe ei anna!

3. sotefilm? nei, dette blir jævli varmt, og jeg har prøvd, sydde gardiner istedet! ingen ser inn, ingen ser ut, og det er blomstrete og jævli fine! (med vekt i bunnen, slik at de alltid henger rett ned yodude )

Så: om du skal herpe en gammal fin vogn, kjøp min, så kjøper jeg hans!! - vil heller ha en orginal nydelig vogn, enn en hora opp "nydelig" vogn :p

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler ikke noe av det su sa der:

1. hold vogna hvit, ellers vil det bli jævli varmt om sommeren,

2. lakkere inni? hvorfor? den er jo strøken! ikke ødelegg den til en hore vogn, da kan du kjøpe ei anna!

3. sotefilm? nei, dette blir jævli varmt, og jeg har prøvd, sydde gardiner istedet! ingen ser inn, ingen ser ut, og det er blomstrete og jævli fine! (med vekt i bunnen, slik at de alltid henger rett ned yodude )

Så: om du skal herpe en gammal fin vogn, kjøp min, så kjøper jeg hans!! - vil heller ha en orginal nydelig vogn, enn en hora opp "nydelig" vogn :p

hehe.. får se saken ann;) har bare sett på den fra garasjen.. å gløttet litt inni vinduen så jeg fikk se hvordan den var inni;)

eieren havnet nylig på sykehus pga sklei på isen.. såe jeg har tar det etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor og god vogn detta!!

ser digg ut å kjøre med, noe større en min er den og.

men sotefilm anbefales ikke, og hold vogna hvit..

kanskje vi skulle lage en "trend," cleening av campingvogner :P haha

hehe... :hello:

skal ha vogna hvit, ja.. selv om jeg maler den;)

ang sotefilm spørs det om det blir bra.. har snakket med et par folk som sier at det er bedre med gardiner som du sier;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg tenkte å sote 2 lag selv, 1 sort først,så 1 speilfilm evt 1 sort til..

la på 1 lag sort, og det koka i vogna ette 1 døgn.. helt jævli med svarte vinduer, derimot med blomster gardiner er det perf!

og 0 innsikt! er alltid mulig å se inn med soting på ruta ;) (derfor speil effekten også er bra UNDER ett sort lag).

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider