D-1 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hvordan har dere bygget opp lakkboksene deres? Hva har dere brukt på veggene for og å best mylig overflate for og få vasket fritt for støv og slikt? Noen tips til hvordan jeg kan bygge om garasjen til en lakkboks? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Kan jo bruke skapet fra en gammel lastebil til lakkboks da, dersom du vet om en som skal vrakes.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 God ide, men tror nok lastebilskapet blir for smalt. Et lastebilskap er vell maks ca 240cm innvendig, og en bil er ca 180cm = du har 30 cm å gå på, på hver side. Jeg ville ikke lakka på en så trang plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ja,jo. Men er ikke så sikker på hvor god plass det blir inni der da. blir vell kanksje litt trangt hviss du skal ha inn en hel bil? Skal jo gå an og komme seg forbi bilen på sidene også uten og måtte bekymre seg for og komme i kontakt med bilen! Kann hende jeg får 2 storeconteinere som skall skrotes på jobben da som jeg eventuelt kan kappe av veggene på ene siden og sveise sammen etter hvert! men er ikke sikker på om de allerede er gått i skroten! Er i militæret for tiden,og har ikke snakket med arbeidsgiveren på en god stund! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Nei, det er jo litt trangt, men jeg vet folk som har gjort, bare tenkte jeg skulle nevne det.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg