Gå til innhold

Aftenposten: Mistet lappen fordi han var homo

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Myndighetene fratok mannen sertifikatet i påvente av undersøkelser om 23-åringen var egnet til å sitte bak et ratt.

Jaha ja....Så homofili er en sykdom? Isåfall må jeg prøve meg på den hos sjefen....

"Jeg kan dessverre ikke komme på jobb i dag, for jeg er fortsatt homo"

(Les: Jeg er IKKE homo, men hadde vært artig og hørt hvordan sjefen hadde reagert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle nå homofile ikke være dårligere til å kjøre bil, jeg for min del kan godt greie meg uten en aller annen sprengkåt skrulle som for enhver pris skal presse tauekroken inn i eksospotta mi.... :scared

Homofili er IKKE en sykdom, men en genfeil (på linje med pedofili og downs)...

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst trangsynt folk kan være!

Det er klart at seksuelle preferanser ikke på noen måte påvirker en persons evne til å kjøre trygt", heter det i dommen.

Han kunne sette seg på girkula? :driving

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle nå homofile ikke være dårligere til å kjøre bil, jeg for min del kan godt greie meg uten en aller annen sprengkåt skrulle som for enhver pris skal presse tauekroken inn i eksospotta mi.... :scared

Hvorfor skulle homser være kåtere enn oss andre?

Voks opp å følg med litt i tiden... 'Liker' ikke homser selv, men det er forskjell på å tolerere noe og å like det...

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo kjent at de med størst forakt for homofile, faktisk ofte er skaphomser selv. Eller hva? Det er noe skrudd i hodet på dem som ikke tåler homofile. Menmen, noen lever jo i middelalderen fortsatt. Det er jo værre i araberland, men allikevel, finnes mange idioter i Norge også desverre. En venn er en venn uansett om vedkommende er homofil eller ikke. Eller hur?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo kjent at de med størst forakt for homofile, faktisk ofte er skaphomser selv. Eller hva? Det er noe skrudd i hodet på dem som ikke tåler homofile. Menmen, noen lever jo i middelalderen fortsatt. Det er jo værre i araberland, men allikevel, finnes mange idioter i Norge også desverre. En venn er en venn uansett om vedkommende er homofil eller ikke. Eller hur?

Nettop... Hvis bestekompisen min hadde sagt at han var homo, så hva? Fortsatt kompisen din...

Selv om en person er homo så betyr ikke det at han hopper på hvem som helst skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo værre i araberland, men allikevel, finnes mange idioter i Norge også desverre.

Nå skal jeg ikke starte en homodebatt her men er det greit å peke ut araberland? Er vel en god del kristne samfunn, sammen med jødiske osv. som heller ikke tolererer "praktiserende homser" hehe... :)

Har ingenting mot dem, men ingenting for dem heller.

Mvh :)

Edit: Som jeg alltid sier; Svarte kan voldta og være kriminelle, hvite kan voldta og være kriminelle, gule kan voldta og være kriminelle - svarte kan være snille og greie, hvite kan være snille og greie, gule kan være snille og greie -> Det hjelper ikke med fordommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å hetse noen, og selvfølgelig er hverken kristne eller jøder skyldfrie i den saken der, men for meg virker det som samfunnet generellt er mer tollerange i forhold til homofili eksempelvis i et "kristent" land som Norge enn i muslimske land som Marokko og Saudi Arabia. I Norge er homofili mer akseptert, sammenlignet med flere arabiske lands syn på homofili som et "ikke tema". Utgangspunktet mitt var egentlig ikke religion, men land og samfunnet. For de fleste land blir mer og mer multikulturelle, så derfor ser jeg heller på landet i sin helhet, enn de dypt religiøses oppfatning. I tillegg risikerer du mindre personanngrep eksempelvis i Norge.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tok det jeg sa seriøst :P

så vet jeg ikke helt hva jeg skal si

Vel.. man vet aldri.. så derfor tok jeg det faktisk seriøst fordi jeg ikke fant den ironiske tonen her... Men hvis du sier det så tror jeg på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider