Gå til innhold

Aftenposten: Mistet lappen fordi han var homo

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

orker ikke legge meg borti diskusjonen, men sykt at homser har lov å kjøre bil :o

altså, jeg synes da de har like stor rett som oss.. hehe.-.

Du vet hvor merkelig det der hørtes ut? heyyou

'rart de har lov, men de har samme rettigheter' :rolleyes:

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, mente det sånn:

Rart at det skal være forskjellige regler for en homofil mann å en hetrosexuell mann, for meg gjør det ikke noe om homofile mennesker skal kunne få lov å kjøre bil. I det hele tatt er det sykt at det blir påpekt, at det er lov å kjøre bil for en homosexuell...

skjønner? assman

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall ingenting imot homofile. Folk må få lov å stake hvilken farge de vil; rosa eller brunt, samma det vel? Hets mot slike er iallefall feil; vi lever ikke i 1930 lengre og samfunnet og folk flest har forandret seg. Men bevares, på landet, der er de ikke kommet så langt ennå og man kan enda nyte glosen "We don't take too kindly to those kind 'o folk 'round these here parts" (sies med bred sørstatsdialekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har tydligvis ikke helt fått med dere de åpenbare fordelene som de homofile fører med seg og sin legning..

MER DAMER PÅ OSS HETRO GUTTA...! thumpsup

Du glemte lesbiske...?

Ontopic: At det faktisk finnes noen så diskriminerende maktsjuke personer som får lov til å ha en stilling hvor de kan gjøre slikt er sjukt.... :scared

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er snodig med debatter vedrørende de som spiller for samme lag :P

er at TOLERANSE er ett misbrukt ord..

De mener da at folk er inntolerante fordi de ikke tolerere disse, men er det egentlig ikke intolerant å ikke tolerere folk som ikke tolererer homofili? :D

*skal skrive fremmed ordbok* (ja MED ordeling :D )

Og til dere andre som lurer på når jeg er ironisk og når jeg ikker er det :P

Jeg HATER selvhøytidlige folk og har få tabuer, så ser du at jeg skriver noe som virker helt bak mål så mener jeg det stikk motsatte *kozemozeoverdozeiensovepoze*

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er snodig med debatter vedrørende de som spiller for samme lag :P

er at TOLERANSE er ett misbrukt ord..

De mener da at folk er inntolerante fordi de ikke tolerere disse, men er det egentlig ikke intolerant å ikke tolerere folk som ikke tolererer homofili? :D

*skal skrive fremmed ordbok* (ja MED ordeling :D )

Og til dere andre som lurer på når jeg er ironisk og når jeg ikker er det :P

Jeg HATER selvhøytidlige folk og har få tabuer, så ser du at jeg skriver noe som virker helt bak mål så mener jeg det stikk motsatte *kozemozeoverdozeiensovepoze*

Flott flott... Gleder meg til å lese boka :D

Er selv en ekstreeemt uhøytidlig person og sier egentlig aldri noen ting uten ett snev av ironi, men som du ser så misforstår folk alt uansett, så derfor er jeg ganske påpasselig når det gjelder situasjoner som det her :D

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider