Gå til innhold

Forslag til navn på Golf II-side

Ranger emnet

KaldBlod

Anbefalte innlegg

Sitter og lager en side om Golf II her nå.

Som jeg har skrevet på forsiden:

Denne siden er laget for å samle informasjon og bilder (samt film) om forskjellige norske Golf II.

Siden vil også fungere som en bilde-dump for bilder til bruk i blant annet forskjellige nettfora for de som har registrerte biler. Denne tjenesten vil etterhvert bli automatisert.

---

Greia er at jeg sliter med å finne på navn til denne siden. Noen som vil hjelpe meg?

Prøver å få siden ferdig til i morgen.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme tanken jeg.. har nettopp kjøpt et domene. navnet på det ble vw-gfx (volkswagen-graphics)

el.. http://www.vw-gfx.com

er ingenting der, da jeg ofte er for opptatt til å gidde å lage et automatisert system (hvor folk skal logge inn, dumpe bilder/filmer) .. og bruke det på div fora osv.. (vil da også bli forskjellige kategorier som bilder/film kommer under seff)

kan komme til å ta litt tid, men har da også 1200MB og fri båndbredde til rådighet, så har da litt plass..

Mvh

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 300 mb diskplass (kan fort bli mer, uten å koste mye mer) og ubegrenset båndbredde. Står på dobbel gigabitlinje i Danmark. :)

Trenger hjelp til logo, så om noen er GODE i Photoshop, og kan lage en delvis fancy, delvis minimalistisk logo, så hadde det vært fett.

Kontakt meg på PM om det er aktuelt, så gir jeg bildestørrelse osv. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider