Håkon A Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg jobber med å legge opp alle merkeforum og underforum i alfabetisk rekkefølge, men før jeg kan få gjort dette er det veldig mye lettere om jeg har de fleste merkene lagt inn. er det noen merker dere savner? send meg PM med merkenavn. og da mener ikke ikke forslag på forumoppdeling og annet....kun!!!!! bilmerker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 av 5 personer var det ingen som klarte å komme med noe fornuftig eller forstå innlegget mitt. hold dere til topic. forslag skal sendes i pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Ikke diskuter i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Ikke diskuter i denne tråden. WORD :D ******* EDIT: Savner det ikke, men syns det burde vært et Koenigsegg-forum ;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg