mazdafun Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei. Så denne bilen idag for 1 time siden. Siden det stod en S13 og en Impreza STI på parkeringsplassen ved bussholdeplassen der(noe det aldri gjør ellers), så er det kanskje flere som har hilst på de to "hyggelige" folkene som kjører den? Håper de 3600,- spenna er nok til å drikke Skogsholm pen, og gi henne litt pi** på julebordet/sommerfesten. Takk Gud, for at jeg kjørte en sur Accent 1,3 og ikke GT-R'en min. Da hadde jeg vært "Lappless". Nå kan jeg glede meg over tilnavnet "prikken" av kompisene istedenfor. Nistirring i speilet heretter, og flat pedal hvis jeg har noe å kjøre med. Lappen forsvinner fort... mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hehe :naaaws Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg hørte noe spec på den i går. vis det er den med 20" felger? vist nok ca 300 hk i den puggen, den skal vist være god for 250 kmt. godt voksene karer som fortalte dette. men kan godt være piss preik Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg hørte noe spec på den i går. vis det er den med 20" felger? vist nok ca 300 hk i den puggen, den skal vist være god for 250 kmt. godt voksene karer som fortalte dette. men kan godt være piss preik ja, enig i at det kan godt være piss preik.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg