Mirus Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Husker dere gode gamle Stunts fra tidlig 90 tallet? I mangel på noe bedre å gjøre så har jeg laget et par baner: Artic Circle Raceway: Rudskogen: Vålerbanen: :D Og hvis det er noen som føler for å mimre litt kan du laste ned spillet her. ;) For å få lyd på nyere PC-er kan du emulere lydkortet ditt til gode gamle Soundblaster med VDMS sound. Lykke til! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Haha. Husker det spillet ja. Men at du gidder! :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 ønsker meg en etterfølger med samme muligheter som stunts hadde, har mange timer med banelaging og kjøring i det spillet bak meg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hehe, spilte dette spillet MYE hos en kamerat for 10 - 12 år siden :D Genialt spill!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Åååååååååå!!! Gode gamle stunts! Feteste spillet ever :partyon Hadde så mye morro med det da jeg fikk min første 386 med 4mb ram. Spilte det selv om maskinen lagga :scared Først da jeg fikk oppgradert til 486 gikk spillet glatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ønsker meg en etterfølger med samme muligheter som stunts hadde, har mange timer med banelaging og kjøring i det spillet bak meg. Tror det finnes, nevøen min har noe lignende, ser iallefall ganske likt ut, men me andre biler og myye bedre grafikk. Mener det heter Track Mania eller noe slik. Har dessverre aldri prøvt det, så vet ikke helt hvordan det er. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 kommer bare feilmelding når jeg ska prøve og gå in på spillet..hm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Tror det finnes, nevøen min har noe lignende, ser iallefall ganske likt ut, men me andre biler og myye bedre grafikk. Mener det heter Track Mania eller noe slik. Har dessverre aldri prøvt det, så vet ikke helt hvordan det er. Ok, skal ta et lite nettsøk jeg og se hva det er. edit: http://www.enlight.com/trackmania/ Laster ned demo nå, noen som har prøvd spillet? Ser jo litt gøy ut,. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Er gøy det ja.. Ser ut som man kjører i 450km/t(også i svingene:)) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Å ! takker, dette har jeg letet etter en stund nå :) Edit: faen, åssen skrur jeg av sikkerthets kontrollen av da ? Ruta mi sprekker...:( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ahh, stunts var jo hele grunnen til at jeg masa om å få pc til foreldra mine :) da var det selve spillet som var morsomt, ikke grafikken og alle mulighetene. Har sittet mye mer med stunts enn fks nfsu 1 og 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har testa track mania. det var moro en liten stund. jeg ble ganske skuffa over det spillet og gikk fort lei. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Å ! takker, dette har jeg letet etter en stund nå :) Edit: faen, åssen skrur jeg av sikkerthets kontrollen av da ? Ruta mi sprekker...:( Du må starte spillet med gostunts. Det er en cracket oppstartsfil. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 har ikke lyd jeg :( må jeg innom den derre VDMS sound greia? får bare _Finner ikke Server_ :(:( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hehe, har brukt endel timer på dette spillet! er dog en god stund siden sombrero er jo morsomest med baner med endel hopp etc thumpsup Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg