sInnzYk Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 noe jeg har drivi med i dag.. er fortsatt wip.. brukt ca 1 time hittil.. :) comments? :) update 1 update 2 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Drit tøft! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 -zlurv- skrev: Drit tøft! :D takk for det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er ikke så mye som er gjort, så jeg kommenterer ikke mer enn dette: Ser låvende ut :D sombrero Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 ingen fler? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ser det er slik på orginalen også...Men forhjulene var veldig store i forhold til de bak. Og bakhjulet var veldig "tysk" hvis du skjønner ;) Må subbe fælt i dumper. Ruta på min Lancer bøyer seg ikke ned i bakkant når jeg sveiver det ned.. Men likte fronten veldig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Tommy_erwin skrev: Ser det er slik på orginalen også...Men forhjulene var veldig store i forhold til de bak. Og bakhjulet var veldig "tysk" hvis du skjønner ;) Må subbe fælt i dumper. Ruta på min Lancer bøyer seg ikke ned i bakkant når jeg sveiver det ned.. Men likte fronten veldig godt! takk for det :) greit å vite :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 denne blir nok bra:) ser bra ut hittil. men etter min smak så er den litt for lav bak.. men det er jo smak og behag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Ser bra ut dette, veldig tøff bil. Ligner på bilen jeg hadde i nfsu2 :P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 jau ser ok ut det du kan gjøre: vinduet ditt skal ikke ha en bøy ned imot b-stolpen jeg ville ha flyttet på b-stolpen og forlenget døren så det ser mer riktig ut streameren i ruta er litt skjeiv stå på fete felger du har valgt ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Nedi skrev: jau ser ok ut det du kan gjøre: vinduet ditt skal ikke ha en bøy ned imot b-stolpen jeg ville ha flyttet på b-stolpen og forlenget døren så det ser mer riktig ut streameren i ruta er litt skjeiv stå på fete felger du har valgt ! takk for det nedi.. skal se hva jeg kan ordne i kveld :) har liksom gått tom for ideer.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 så feit ut den der:) syns streameren i ruta er litt stor... men d er min smak da:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 såg bra ok ut den :) stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ser bra ut detta! hehe.. :D jeg har akkurat startet på den samme bilen jeg å!.. Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 liten oppdatering nå :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg