MeSs Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ringte biltilsynet idag ang. ombygging av bmwen, fra 1.8 til 2.8.. så sa han at jeg måtte sende brev. skrive hva jeg skulle gjøre og sånt.. Noen som har tips? Mvh MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Skriv hvilken bil du har nå, inkl rammenr. Skriv hva du har tenkt til å endre: -motor -understell & bremser bruk gjerne originaldeler hvor det er mulig/forsvarlig. det som er kjekt å ha: anbefalt godkjenning fra bmw positiv tilbakemelding fra biltilsynet Mest mulig dokumentasjon på deler, etc At det f.x. er levert en bmw med 2.8 i ditt karosseri originalt hjelper utrolig mye. Skrev brev til biltilsynet for ca 4 mnd siden selv, har ikke fått svar enda.. tror jeg får sende på nytt til en annen trafikkstasjon :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Det er bedre å samle all infoen dere kan til det dere har tenkt å gjøre for så å tusle bort til tilsynet og si til ho som sitter bak en eller anne disk at du skulle ha snakket med en som kan svare på tekniske spørsmål. Da vil dere bli hennvist til en fyr som sitter på et kontor. Da får han se papirene og ved eventuelle spørsmål så kan du spørre/svare. Var slik jeg gjorde det når jeg var og snakket med tilsynet ang div ting som gjaldt min 142. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg