Gå til innhold

Min første Concept bil

Ranger emnet

ToRReS

Anbefalte innlegg

Dette er min første Concept bil. Har store planer, men ville høre hva dere synes først? Comments?

Concept%20WiP.jpg

MERK: Det luftinntaket er en hurtig siste liten detalje. Ikke bry dere om den! :rolleyes:

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble rå, men det der er nokk en bil for veldig småe mennesker (dverger)..

Tenkte å lage litt mer plass inni :)

1 ting bare! har du blitt innspirert av dodge viper elle??? minna sånn om d..

Dodge viper er bil, vettu! :) (så, ja...)

-x - Neon Lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul den, men likte ikke alle de dekalene og luftinntaket på panseret ser fake ut.

Er ikke noe flink å brushe, men jeg prøver. Skal prøve enda en gang senere... (Må lese til eksamen i media :scared )

-x - Neon Lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæow Patrick ;P

Innmari stili bil, ble mye søtere med det lange panseret :)

Men jeg hater Dekalene, og skjønner ikke hva de gjør på et konsept :P

Ellers kan du sikkert endre luft-uttaket på fremskjermen litt så det følger bilens linjer mer enn å være firkanta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så veldig bra ut synes jeg, det som mangler nå, er colorchange, masse refleksjoner. Rød og hvit bil.. Med svarte konturer mellom rød og hvite områder!! go for it..!!

Men først fjern de puke dekalene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så veldig bra ut synes jeg, det som mangler nå, er colorchange, masse refleksjoner. Rød og hvit bil.. Med svarte konturer mellom rød og hvite områder!! go for it..!!

Men først fjern de puke dekalene..

Synes de dekalene var litt kule jeg. Rampete.. hehe. Men noen litt mere passende felger kanskje??? Og kanskje like store felger framme og bak....

Og minske det speilet litt i vertikal retning, ser litt rart ut i mine øyner...

lag et lite, evy et litt mindre luft inntak (enn det orginale) til kjøling av bremsene bak...

Var knall rå..

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider