teblast Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Har tatt av styrestag og skal feste igjen, bare lurer hva som er mest å stole på at er riktig, når jeg tok den av tenkte jeg at jeg så hvor den skulle på igjen ved å se på rusta, men ser at rusta er et par hakk lenger inn enn hva som jeg ser at er på andre siden. Skal styrstgene være like langt ut på begge sider, eller er det forskjell og kan lønne seg å se etter rusta for å få det riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Dem trenger ikke og være like langt ut på begge sider, det du bør gjøre er og se på rusta og sett dem hvor dem har stått tidligere. Skal det bli helt bra bør du ta en forstillingskontroll for å sjekke spissingen, men det koster penger. Skal det være billigst mulig kan du måle spissingen selv. Det blir selvsagt sjeldent like bra som ved en forstillingskontroll, men i mange tilfeller bra nokk. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg