borabora Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Noen som jobber som det eller har jobbet med det? Kurant jobb....?? Polerer og vasker o.l. på min egen men fint om noen har noen erfaringer med det på heltid.... Lønna var visst stort sett bonusbasert/akkord så burde vel kunne tjene ganske greit på det? Eller må man slite seg ihjel? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Jeg har jobba som det. men pass p at du har betalt pr time.. og ikke pr opdrag... FOR om du har det.. pass såfal på hvor mange % du får av fortjenesten! Fo rjeg jobba for et firma som ga meg 25% av prisene på ting skulle gjøres.. og du kan tenke deg det suger å få 25% av å vaske en innv. og utven. for 150kr.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Hørte om det men han sa de fleste som jobba der etter det.. Vet ikke hvor mye prosent det var da men... Men de hadde iallfall klargjøring av nye og brukte biler fra forhandler, ikke så mye privat...... Og 25% synes jeg var lite..... Er jo du som gjør all jobben.... En kamerat av meg som kjører taxi får f.eks 40%... Skal tenke meg litt om før jeg ringer dit..... Noe mer jeg bør høre om? Andre som har erfaringer a? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Det ser gørr ut for meg.. Vasking og polering hele dagen.. Nei takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnes Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Jeg tjener 160kr, timen. vet ikke om jeg kan kalle det bra, men er godt å ha en fastlønn iallefall. Klargjør ny å brukte biler for salg, skrur litt når det trengs. ok jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 var sikkert anderledes da han spurte i 2003. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg