Perel Import Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Har 4 punkt seler i bilen min. Godkjendt og ført opp i vognkort. Så du skal kunne få det igjennom. Bare pass på at de er ortli festa og at du har papirer på de(tüv). Får man forresten TUV papirer på selene da..finner ikke no på OMP sine sider ihvertfall.. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 husk og få justert lasteavhengig bremseventil..det var de pirkete på da jeg godkjente gewinden min for 2 uker siden..( men det var riktignok ikke på notodden) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 husk og få justert lasteavhengig bremseventil..det var de pirkete på da jeg godkjente gewinden min for 2 uker siden..( men det var riktignok ikke på notodden) hva og hvorfor skal noe justeres på den? vet ikke hva den brukes til engang jeg:) Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hva og hvorfor skal noe justeres på den? vet ikke hva den brukes til engang jeg:) da er du like klok som meg :D for jeg aner ikke hva den gjør fornoe..men tror det kun er på biler med abs.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 da er du like klok som meg :D for jeg aner ikke hva den gjør fornoe..men tror det kun er på biler med abs.. hehe nei kan ikke vite alt gitt. Jeg har jo ABS på bilen så. Men hva sa de du skulle justere på den for? litt til høyre og litt opp så var det godkjent doh Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 de spurte bare om den var blitt justert. jeg svarte at verkstedet som hadde tatt forstillingskontrollen hadde gjort det, men glemt og skrive noen kvittering på akkurat det.. ( en liten hvit løgn med andre ord, for jeg hadde hadde ikke bedt de om og justere den ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hehe nei kan ikke vite alt gitt. Jeg har jo ABS på bilen så. Men hva sa de du skulle justere på den for? litt til høyre og litt opp så var det godkjent doh Når har du time i morra? Bor på Notodden skjønner du, hadde vært morro å sett bilen =) Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Når har du time i morra? Bor på Notodden skjønner du, hadde vært morro å sett bilen =) 13.40 mener jeg det var. tlf 97158285, bare og sende en sms eller no så ordner vi nok det. men ingen som har noen e-merka seler og låne meg til imorra altså? Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Nå må du lese det jeg skriver her da! Rolig nå.. hehe.. Gikk litt fort i svingen der ja.. Men da er vi enige da? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg