jaffa Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Noen som har kjennskap til disse subbene?? Hvilken type kasse og størrelse disse fungerer best i å slikt. Har to av 12 tommerene til rippers største serie, og disse fungerer bra men kassen min er kanskje en liten anelse for stor. Noen som vet noe så er jeg glad for svar.... :) Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Den erfaringen jeg har med disse er at de ikke tåler så mye juling som mange andre elementer. Har aldri hatt de selv så jeg skal ikke sitte her og være skråsikker. Men de av mine bekjente som har hatt de har bestandig skiftet de ut etter en stund,eller bare brukt de som en "billig" Erstatning for noe annet. For de vil lixom ikke yte max, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Min erfaring med boss, er at det er mye skryt og lite futt. Forsterkerene dems har jeg gitt opp. Men jeg har aldri prøvd de basserene du ser på, så jeg vil ikke uttale meg for sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 vet ikke helt hvordan subbene og forsterkerene dems er, men jeg har de råeste 6*9 ene fra war serien og de funker som faen de. skal vistnok ha 250 wrms og 80 oz magnet (om de har det er en annen sak men de tåler ihvertfall en god del) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaffa Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 takk for svarene... mine ripper subber tåler mer en noe av det andre jeg har hatt men d kan kanskje bare flaks da. men jeg tar gjerne imot forslag.... Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg