Gå til innhold

Vw Golf Cl mk1 -82 Prosjekt

Ranger emnet

olemarius

Anbefalte innlegg

• Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bakluka e skikkelig fede! Men skjermene og har fått litt overhaling, tetta igjen antenne hullet .

Må gi en stor takk til eirik selvik, sveiseren min for ekstremt god sveising!

Takk for kommentarer folkens, blir til at jeg kjøper meg en "bakluke pop up kit", som løser problemet med evt evig stengt bakluke :)

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser veldig bra ut! Likte bakluka de utrolig! Må få meg en sånn etterhvert jeg også :)

et lite spørsmål, bruker du de caliperne foran fra 1.5l eller gti calippere? Eller er de like? bare skivene og klossene som er forskjellige.

skal begi meg ut på motorbytte snart jeg også nå skjønner du.. :)

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg si deg. bilen har de standard 1.5l wv2 kalipper men er bytta til ventilerte skiver og mindre klosser!

De fleste bil rekvisisita sjappene tviler på at dette fungerer , men jeg tar hånden på hjerte å kan si at det fungerer!

Så det er bare å kjøpe nye ventilerte skiver og klosser tilhørende gti så er du klappa og klar :D

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright, vert litt lite updates her. Men betyr ikke at det ikke går fremover!

Har fått satt sammen hele motoren nå, begynner virkelig nærme seg noe her nå! Men i samtaler med Velox motor i Haugesund , viste det seg at weberene er skål tomme for alt som heter dyser osv. Så da måtte dette kjøpes nytt hos han! Men det gikk fint, fikk en fin pris siden jeg kjøpte så mye!

Så nå venter jeg egentlig kun på dysene osv for å få skrudd de nedi, men i mellomtiden vil motoren bli satt i.

Men ett stort spørsmål jeg har, er det virkelig noen forskjell på gti akslingene og mine 1.5l standard akslinger ??? Det er jo umulig å se noen kosmetisk forskjell!!!

Mvh

Ole Marius

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider