Gå til innhold

trenger hjelp med noen vakum slanger

Ranger emnet

MUNKORAMA

Anbefalte innlegg

har laget en liten tegning ;) med hva som er problemet

Utennavn.bmp

lurer også på hvor vakumslangen på hjernen skal plasseres på motor?

bildet ble litt lite. det som er tegnet er likssom vakumslangene fra vakumklokka. det jeg lurer på er hvor de skal settes på motoren? den ene med tstykke skal settes på innsuget over tomgangsreg., men hvor skal de andre monteres?

noen som kan hjelpe meg?

lurer også på hvor den blå ledningen ( d+) fra dynamo kan kobles på, da det ikke var med den ledningen i kedningsnettet til motoren.

obs, det er snakk om en g60 motor

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en tøddel av bildet du har tegnet, men uansett..

Hvis jeg ikke husker helt feil, så skal den slangen som går til hjernen inn bakpå gasspjeldet. Er to nippler der, og denne skal på den lengst til venstre (passasjersiden)(mener å huske.. :rolleyes: )..den andre nippelen skal ha inn en slange som kommer inn over toppen, og går videre ned til kullfibertanken.

har laget en liten tegning ;) med hva som er problemet

Utennavn.bmp

lurer også på hvor vakumslangen på hjernen skal plasseres på motor?

bildet ble litt lite. det som er tegnet er likssom vakumslangene fra vakumklokka. det jeg lurer på er hvor de skal settes på motoren? den ene med tstykke skal settes på innsuget over tomgangsreg., men hvor skal de andre monteres?

noen som kan hjelpe meg?

lurer også på hvor den blå ledningen ( d+) fra dynamo kan kobles på, da det ikke var med den ledningen i kedningsnettet til motoren.

obs, det er snakk om en g60 motor

takk for alle svar

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider