RS.COSWORTH Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 fant ut at det gikk ann og sladde litt på Need for speed underground.jeg sladdet litt på driftingbanen nr3.noen andre som har noen rekorder???driftscore:345523 Longest drift:137,358sec Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Rekorden min på NFSU på en drift er 128.000, den klarte jeg på bane nr.3. Husker ikke hva som er rekorden min tilsammen på 10 runder. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS.COSWORTH Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Rekorden min på NFSU på en drift er 128.000, den klarte jeg på bane nr.3.Husker ikke hva som er rekorden min tilsammen på 10 runder. ok jeg sladdet 345523poeng sladd som varte i 137.358 sekunder.137sek er lenge med konstant drift. fikk 586198 som sum.kjørte 10 runder med mazda mx5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Var ganske bra det ja, var Mazda MX-5 jeg brukte på den driften jeg også. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Trur dette var det beste jeg fikk til på t3, begynner og bli ei stønn siden jeg spelte nfsu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 æææhahahaha!!! Hadde litt over 700 000 på NFS:U 1 jeg.. på 1 sladd ja, ikke sammenlagt.. Øve mer, gutta! (Uff, nå var jeg skrytete, men det er jo sant.. :) ) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hva slags biler bruker dere til drifting da? Jeg driftet litt selv i NFSU2, men har ikke fått så høye score. Har vel hatt ca 200.000 tilsammen på en bane, husker ikke hvilken. Nå er det slik at jeg kjører FWD også da, ikke le, men jeg kjører Huinday eller hvordan det nå skrives. Denne bilen er faktisk ok å kjøre bortsett fra i URL race, da sliter bilen med bl.a. akselerasjon. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg mener at MX5 er den perfekte driftebil på NFSU, og RX7 duger også.. Men MX5'en har mye bedre styring.. Og sladder lett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg synes Mazda MX5 er best på driftingen, var den jeg har rekorden min med, men RX-7 er også ganske bra. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS.COSWORTH Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Trur dette var det beste jeg fikk til på t3, begynner og bli ei stønn siden jeg spelte nfsu. fy faen ass kjørte du alle ti rundene uten og være nær veggen?det var en rå score. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg bruker og være nære veggen hele tida, bare ikke borti. Er ikke så vanskelig når du har brukt alt for mye tid på spellet. ligger ett par film klipp og noen flere bilder på http://home.no.net/jinxplay/nfsu/ hvis du er lit mere nyskjerig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Jeg bruker og være nære veggen hele tida, bare ikke borti. Er ikke så vanskelig når du har brukt alt for mye tid på spellet. ligger ett par film klipp og noen flere bilder på http://home.no.net/jinxplay/nfsu/ hvis du er lit mere nyskjerig. http://home.no.net/jinxplay/nfsu/Rx7_at_t2_4laps_412k.avi Denne helt insane!!Hvilket soundtrack spiller du av? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Denne helt insane!!Hvilket soundtrack spiller du av? Sonata Arctica - Misplaced, du finner den på Reckoning Night albumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Sonata Arctica - Misplaced, du finner den på Reckoning Night albumet. Sonata artica ruler jo!hørt san sebastian og full moon?helt sinnsykt brae sanger! :pray Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg