Gå til innhold

iso ledningen til Volvo 360

Ranger emnet

nalsepals

Anbefalte innlegg

kan noen hjelpe meg?

iso ledning til Volvo 360gls 2.0 1985 modell.

jeg gikk i dag og kjøpte universal iso ledning til cd spiller fra kasett spiller i bilen. i bilen fra før av var det vanlig rød(plus)og svart(minus) ledning. kobla til de to hvor de skulle være. oppgdaget en gul ledning fra iso kontakten hvor det står memory, en annen en hvor det står el antenne, og en siste med car lights.gikk også en spesiell liten ledning fra bilen hvor det stod big + eller no. skjønte ikke hva den var til. cd spilleren funket ikke med bare de vanlige røde og svarte ledningene, så jeg prøvde å sette på den gule på plusen. da fikk jeg tatt inn og ut cden, men skjermen funket ikke.

noen som veit hvordan jeg må koble opp?

Mvh Fredrik

vMazda 323f

volvo 360gls

2 stk 12'' Jbl bassere, 1 stk jbl monoblock og 1 stk jbl 4 kanaler, samt pioneer komponentsett og 6x9 i magnesium og karbon membram. 5000 watt peak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger det ikke med noe du kan se på med Cd spilleren? Fulgte med min hvilken farge det er på ledningene og hva de er til. Kan se her hva de forskjellige fargene er til. Og her kan du se hvordan de er plassert i ISO kontakten. Den gule kontakten skal være koblet til slik at den får strøm hele tiden uansett om tenningen står på eller ikke, altså rett på batteriet eller noe. Den røde skal være koblet til tenningslåsen slik at det kommer strøm på denne når du skrur på tenningen. Den med car lights kan kobles til slik at denne får strøm når lysene i dashbordet går på, men denne tror jeg ikke du trenger å koble til.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider