Gå til innhold

Prosjekt-tråden for min Mazda 626

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Bilen er en Mazda 626 Combi 1994, farge hvit og rullet 195000km

1,8 med 105 overraskende ok'e hk

Bilen er i meget god stand, eu ok i sept og har ingen feil. Oljeskift hver 5tkm

Av modifikasjoner til nå er følgende utført:

*Fullt Erebuni kit (Shogun)

*Momo-ratt

*17" Kosei-felger i gunmetal finish

*Senket 40mm

*Universal Brumlepotte

*Jamex Filter

*Macrom Extreme frontsett

*Macrom M1 forsterker

*Kenwood Cd/Mp3

*Varierer hvilken sub jeg bruker, ingen av de jeg har tilfredstiller mine krav

Fremtidige planer er:

*Finne en sub jeg trives med

*Pedalsett og gearkule fra momo

*Neonkit (får så være at noen synes det er jalla)

Meeeen som med alle mine biler (8stk på 5 år) så er den til salgs alltid..

Så om noen er ute etter en kul Mazda som ikke dreper deg forsikringsmessig og som er i god god stand, eu-ok og med de specs overnevnt så si ifra..Men kun de som er genuint intresserte og har penger.

rightsidemazda.jpg

rearmazda.jpg

frontmazda.jpg

Oppdateringer kommer iløpet av neste uke

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve å få tatt noen bilder innvendig i morgen kanskje.. Får se det ann

Utvendig er bilen komplett bortsett fra en polering og gitter i fangeren samt ett skilt foran må skrus på..

Stereoprosjektet er under utvikling... må trekke bak og gjør litt finish...

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for respons.

Hermanzen; Fant en v6 på autodb. til under 65000,- den var gått 230000 og hadde defekt automatkasse. Den andre var en hvit original 93 mod, kostet 65000,-

Fleste som ikke har v6, eller 626 generellt ligge fra 50-75tusen. Med variasjoner selvfølgelig.. Finner sikkert en til 30k og...

Min går for 65k når stereo og styling er komplettert og siste finish er tatt. Rustfri er den, stereo har den, styling har den, senket, 17" kosei pluss annet tjafs.. Eu-ok uten anmerkninger sent i fjor. Servicehefte fulgt til 175tkm.

Men klart, om noen synes dette er for dyrt eller ikke liker den så skal ikke jeg tvinge den på noen. Liker bilen godt og gjør meg ingenting å ha den.

Senoname; Stylingen kom fra usa så tar sin tid. Varierer vel litt.

Takker til alle som tar seg tid til kommentarer, alle får lov og ha forskjellige meninger :)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kult prosjekt.....regnet med at når jeg gikk inn på denne tråden fant jeg en helt vanlig 626 med den helt vanlige stylingen som alle bruker på denne men ble faktisk overasket:) synst fargen er jævli kul men ser for meg at det er ett helvete å holde den rein...eller?

Takker:)

Tja har kjørt nesten en uke etter lakkering og ja, kan love deg den er ikke det letteste å holde ren, men en god unnskylding for å vaske bilen ofte :)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider