Gå til innhold

Honda NSX på hamar

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Om du hadde søkt litt Olehenri så hadde du sett at det alt er en tråd om denna bilen :P er fremdeles svart.. går fremdeles på Hamar.. er fremdeles Bjørn sin.. og sånn mens vi er i gang.. jada, det går en blå 3000gt her også.. hehe.. og jada.. det var den som var rød før :)

og hadde jeg lest hva du skrev hadde jeg sett at du visste at det var posta før :P hehe.. bilder av denna bilen er lett å få tatt.. den farter rundt nedi her hver eneste dag :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helios skrev:
Om du hadde søkt litt Olehenri så hadde du sett at det alt er en tråd om denna bilen :P er fremdeles svart.. går fremdeles på Hamar.. er fremdeles Bjørn sin.. og sånn mens vi er i gang.. jada, det går en blå 3000gt her også.. hehe.. og jada.. det var den som var rød før :)

og hadde jeg lest hva du skrev hadde jeg sett at du visste at det var posta før :P hehe.. bilder av denna bilen er lett å få tatt.. den farter rundt nedi her hver eneste dag :)

eh?! om du hadde lest litt så skrev jeg at jeg veit det har vært poster om den før her, men første gang jeg har sett den selv, så derfor la jeg ut en tråd!

er det so BIG DEAL?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olehenri skrev:
eh?! om du hadde lest litt så skrev jeg at jeg veit det har vært poster om den før her, men første gang jeg har sett den selv, så derfor la jeg ut en tråd!

er det so BIG DEAL?

og hadde du sett hva helios skrev så hadde du sett at han visste at du visste at det har blitt skrevet om denne bilen i en annen tråd her før.. *puh* hehe

Men jeg liker fortsatt ikke bilen og jeg er kanskje rar...

MEN... stein ove sin derimot... DEN har blitt rå! OG det var dagens off topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helios skrev:

så gøy at det går litt skikklige biler på hamar da, synd jeg ikke har peiling på og legge ut bilder for begge disse har jeg på bilde og ja faktisk sammen he he he.

kjenner begge veldig godt :naaaws

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olehenri skrev:

er det so BIG DEAL?

ro ned hormona dine a..hehe.. så du ikke smilysa? ofte brukt for å fremheve at noe til dels er ironisk?... eller at man ikke er sur? hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulla en NSX forbi meg når jeg gikk fra skolen i dag, i Asker sentrum. Hadde jeg vært litt raskere kunne jeg tatt mobil bilde, men jeg så den akkurat i det den passerte meg så :P

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider