Gå til innhold

Golf-tråd nr. 1002

Ranger emnet

Okki

Anbefalte innlegg

Gjelder dette alle lykter fra JOM? Baklykter, frontlykter osv.?

Hvilke lykter fungerer da? Hella er vel ganske safe, men hva med feks. FK?

Har Vel JOM blinklys framme og de er ikke å anbefale. disse dugger

Fornlykter og baklykter er vel av ol kvalitet og har ikke hatt noen problemer med de.

Vil ikke tro at FK er noe bedre heller. Det eneste som duger er vel Hella, men de er i gjengjeld har de ikke klart glass, noe som gjør de mindre pene.

-89' Golf Gti 16v

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gamle naboen min hadde Golf III GTi, med OEM lykter (trodde det var Hella bak..), og de dugget som F***...

Flott bil, nydelig farge. Rett og slett bare ett deilig stykke bil!

Hvordan vet du at det ikke er mer rust? Undersøkt? Kan være fint og kjeksete under teppene... ;)

Uansett, Digg Bil! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle naboen min hadde Golf III GTi, med OEM lykter (trodde det var Hella bak..), og de dugget som F***...

Flott bil, nydelig farge. Rett og slett bare ett deilig stykke bil!

Hvordan vet du at det ikke er mer rust? Undersøkt? Kan være fint og kjeksete under teppene... ;)

Uansett, Digg Bil! :)

Takk for det du :thumb

har tatt skruhjern osv underifra og inn i kanaler osv, og der finner jeg ikke noe rust.

Under teppene er det fortsatt org ioslasjon og det er alltid tørt der. har tatt ut hele teppet invendig og har ikke sett noe rust. Det er heller ikke rust i bagasjerommet der reservehjulet ligger.

-89' Golf Gti 16v

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du :thumb

har tatt skruhjern osv underifra og inn i kanaler osv, og der finner jeg ikke noe rust.

Under teppene er det fortsatt org ioslasjon og det er alltid tørt der. har tatt ut hele teppet invendig og har ikke sett noe rust. Det er heller ikke rust i bagasjerommet der reservehjulet ligger.

Ok, bare lurte egentlig på om du hadde fjernet tepper og slikt. Iallfall, sinnsykt rå bil! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic men: Hvordan vet man at lyktene er godkjent.. Nåkk at de er "e" merket? har blå hellalykter bak og de er E merket, men det er ikke reflex i de.. er disse godkjent?

Trodde før at det var nok at de var E-merket, men har i senere tid funnet ut at det skal stå E4 og de er godkjente. Var noen lykter det står E7 på å de er ikke gokjent i europa tror jeg det var.

-89' Golf Gti 16v

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må takke for positive tilbakemeldinger!

Fant noen dårlige bilder av bilen på mobilen, men legger de ut så dere ser hvor lav bilen var før jeg måtte skru det opp igjen

Bilen ble senket 2 cm til etter dette bilde, men da subbet dekka i hjulbua nesten hele tiden, men det gikk bra med vinterdekka.

12122005(002).jpg

Legger med et bilde av de nye mattene og

12122005.jpg

-89' Golf Gti 16v

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooh, bilder er kjekke! :D

bilen ser jo grom ut den :)

off topic:

har felger med utoverkant noe spesiellt navn? (jeg har ikke peiling)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innpress har ikke noe med kanten å gjøre.. innpress går på hvor stor forskyvning felgens anleggsflate mot navet er i forhold til sentrum på felgbane.

Felgkant heter det.. rett og slett

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider