bom- Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg kunne tenkt meg funksjonen av det, så blir det slettet noe etterhvert som man får svar. En negativ side til dette er da at andre med det samme problemet må starte en ny post om det.... Bare ett forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Du har jo muligheten til å slette egne poster selv da. Gå trykk på "edit/endre" knappen ved posten din, så kan du krysse av for å slette posten. Noen funksjon for at poster blir slettet automatisk etter en viss tid har vel bare bakdeler?? (untatt at man holder database størelsen liten) Jeg har hatt god nytte av SØK funksjonen her, finner masse nyttige svar som var skrevet her for noen år siden... husk., folk var ikke dummere før.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Du har jo muligheten til å slette egne poster selv da. Gå trykk på "edit/endre" knappen ved posten din, så kan du krysse av for å slette posten. Noen funksjon for at poster blir slettet automatisk etter en viss tid har vel bare bakdeler?? (untatt at man holder database størelsen liten) Jeg har hatt god nytte av SØK funksjonen her, finner masse nyttige svar som var skrevet her for noen år siden... husk., folk var ikke dummere før.. Jess, men jeg har mine tider der jeg ikke tenker.. skriver spørsmål som jeg faen ikke skjønner selv etterpå. Og de er greie å bare få vekk herifra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hvis det er DU som har startet tråden, kan du faktisk slette HELE tråden hvis du trykker på "Edit" i ditt første innlegg. Når første innelgg i en tråd slettes, slettes også alt det andre i den :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg