Gå til innhold

photosession: corrado & hayabusa

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

heisann !

Tenkte å legge ut bilder fra ett impuls shoot jeg og fadern gjorde i dag, og pluss noen diverse bilder jeg ellers har tatt av bilen min.

Litt gøy å få litt tilbakemeldinger på bildene jeg har tatt, siden jeg synes det er fryktelig gøy å knipse litt :)

Kom med kommentarer, positive og negative !

ps! bildene er litt nedjustert i kvalitet siden de måtte under 250kb for å få lagt dem ut !

 

100_269288888888888.jpg

 

100_2718.jpg

 

100_269888888.jpg

 

100_2740.jpg

 

100_2713.jpg

 

potte.jpg

 

DSCF0015.jpg

 

DSCF0023.jpg

 

DSCF0016.jpg

 

DSCF0010.jpg

 

mystikken.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bra bilder her, jeg likte spess bilde nr 3, 5 og 6!! :) Har fått med meg (i andre poster) at du går medielinje elelr noe? stemmer det?

 

Hvis jeg skal si akkurat det jeg mener så kunne du fått kulere bilder (av sykkel og bil) på et annet sted. Bildene av bare deg og bilen er råe.! props!

Men prøv og ikke "bare" ta bilder på gårdsplassen fordi det er fint vær. (det virker litt sånn).

Prøv med et annet "scenery". Hvis du skjønner? Industriområde, havn eller lignende. Det kunne blitt knalltøft! :D Harbour @ dawn, you feel me?

Men slettes ikke værst det du har her... ! Stå pÅ!

 

Så en post her om en som hadde lagt ut bilder av vectra'en sin, han hadde funnet et tøft sted med hangar skip osv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bra bilder her, jeg likte spess bilde nr 3, 5 og 6!! :) Har fått med meg (i andre poster) at du går medielinje elelr noe? stemmer det?

 

Hvis jeg skal si akkurat det jeg mener så kunne du fått kulere bilder (av sykkel og bil) på et annet sted. Bildene av bare deg og bilen er råe.! props!

Men prøv og ikke "bare" ta bilder på gårdsplassen fordi det er fint vær. (det virker litt sånn).

Prøv med et annet "scenery". Hvis du skjønner? Industriområde, havn eller lignende. Det kunne blitt knalltøft! :D Harbour @ dawn, you feel me?

Men slettes ikke værst det du har her... ! Stå pÅ!

 

Så en post her om en som hadde lagt ut bilder av vectra'en sin, han hadde funnet et tøft sted med hangar skip osv! :D

 

jepp, er fullt klar over det med spot for å ta bilde, men nå var det som sagt impuls shoot vi tok så vi gadd ikke å dra lengre enn ut av garasjen og på gårsdplassen :D

Nye bilder med hayabusaen kommer med bedre sted, kamera og penere corrado !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, i c! Gleder meg allerede :D Skulle ønske jeg hadde en fet ride å fotografere.

Var ute med dig.speilrefleks (canon 20 D) og prøvde å fotografere bilder i 90 sona i dag, det var IKKE lett:D Tørrtrene litt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, i c! Gleder meg allerede :D Skulle ønske jeg hadde en fet ride å fotografere.

Var ute med dig.speilrefleks (canon 20 D) og prøvde å fotografere bilder i 90 sona i dag, det var IKKE lett:D Tørrtrene litt =)

trening gjør mester vettu :)

Drømmer om eget speilreflex kamera jeg, men er så dyrt !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Død over sidevesker. Ellers var det etpar meget pene bilder i samlingen din!

 

Ja de sideveskene kunne gått ha blitt fjernet, men var visst viktig å ha sykkelen litt praktisk sa fadern...men hadde JEG hatt hayabusa hadde jeg brukt de 12.000,- de veskene kostet på noe annet som effektpakke eller no...

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

100_2740.jpg

 

potte.jpg

 

Jeg likte disse to ganske godt.

 

bilde 1: Det ser ut som du har justert fargene en del på de første, eller brukt noe filter eller no? Uansett,syns jeg fargene var litt corny på de første biledene, men på dette er de såpass tegnserieaktige at det blir kult :D Ser nesten ut som en feilrender fra Maya (3D program)

 

Bilde2: Fin stemning og fokus. Det ser ut som om du og bilen er ved veis ende etter en lang rask ferd. Litt "mann og maskin", på en måte. Det er vel et slikt bilde som ville vært i brosjyren den gangen den var ny..?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte disse to ganske godt.

 

bilde 1: Det ser ut som du har justert fargene en del på de første, eller brukt noe filter eller no? Uansett,syns jeg fargene var litt corny på de første biledene, men på dette er de såpass tegnserieaktige at det blir kult :D Ser nesten ut som en feilrender fra Maya (3D program)

 

Bilde2: Fin stemning og fokus. Det ser ut som om du og bilen er ved veis ende etter en lang rask ferd. Litt "mann og maskin", på en måte. Det er vel et slikt bilde som ville vært i brosjyren den gangen den var ny..?

 

Jeg har justert kontrasten på visse farger på bilde 1 !

 

ang de første bildene som jeg har lagt ut, kvaliteten er justert veldig mye ned for å få dem under 250kb, derfor ser dem kornete ut !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de var kornete reagerte jeg ikke på i det hele tatt! Men Syns det ble en kul farge på himmelen/skuret/plenen. De lager skarpe kontraster, som du ikke får naturlig.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår