Gå til innhold

skifte støtdempere, fjærer og tannstang

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

"senka'n" bak i dag.. det var jo faktisk en veldig takknemlig jobb.. men det hele endte jo med at bilen faktisk ble ca 3cm høyere bak..

forran har jeg ikke gjort annet enn å vaske støtdemperene for så å konstantere at dem var døde (slark.. skulle visst vere døde da..) så den er fortsatt skyhøy forran :)

må du bare la fjærene få sige seg sammen først før du bjynner å klage;) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må du bare la fjærene få sige seg sammen først før du bjynner å klage;) :P

veit, men normalt sett så skal jo bilen bli lavere med senkesett og sige litt mer sammen :p

skal ut å sette på senkefjører forran nå.. bare jeg finner igjen arbeidslyset mitt.. sombrero

Edit.. det førte jo til en del mer ekstra arbeid enn nødvendig.. visste at ene støtdemperen var kaputt.. men den var så kaputt at jeg ikke fikk pressa den sammen og endte med at jeg måtte plukke fra hverandre hele forstillingen for å få ut demperen. så nå må jeg ha nye dempere... faen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit, men normalt sett så skal jo bilen bli lavere med senkesett og sige litt mer sammen :p

skal ut å sette på senkefjører forran nå.. bare jeg finner igjen arbeidslyset mitt.. sombrero

Edit.. det førte jo til en del mer ekstra arbeid enn nødvendig.. visste at ene støtdemperen var kaputt.. men den var så kaputt at jeg ikke fikk pressa den sammen og endte med at jeg måtte plukke fra hverandre hele forstillingen for å få ut demperen. så nå må jeg ha nye dempere... faen :p

hehe. jeg vil vite tidssjemaet ditt ;) hehe.. hvor lang tid du har brukt, lurer på hvor fælt jeg bomma med gjettinga mi

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider