sRt Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hvor mye må jeg regne med å betale for lakkering og litt forarbeid på et 4 dels styling kit, sånn ca ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 bumpedidei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamerkid Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Leverte inn mine fangere+øyelokk igår..måtte ut med 4000,- Siter -03 Audi A4 1,8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Leverte inn mine fangere+øyelokk igår..måtte ut med 4000,- leverte inn.. Til verksted?? I tilfelle hørtes det sinnsykt billig ut og jeg vil vite hvor ;) Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riefarn Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Jeg har kostet på bilen en del styling nå, og skal lakkere hele bilen, lister og dørhåndtak og alt.... jeg har fått en pris på ca. 11000.... er klart, det er jo sikkert ikke bokført alt sammen...:) Så det jeg mener er at du kan få det veldig billig om du vil.. hørt mange som har lakkert fanger for under 2k osv... og det prof. gjort.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hvor mye må jeg regne med å betale for lakkering og litt forarbeid på et 4 dels styling kit, sånn ca ? om jg forstår riktig er det front+bak fanger og kanalskjørt.... da skal jg ha 4000 for det.. men kanskje litt lagt og dra for bare lakk av det:P Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg