Gå til innhold

Noen som har montert el-motor på takluke?

Ranger emnet

Turboperformance

Anbefalte innlegg

Jepp. motoren min er koblet.. passet rett på med skruer og alt.. mangler bare dekslet over.. så vis du veit om et får du si ifra :)

Kan du være så snill å knipse et bilde eller to av installasjonen og sende meg , så skal jeg skaffe et lokk til deg (hvis det ikke har utgått hos Volvo). Er det sort eller hvitt lokk du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så snill å knipse et bilde eller to av installasjonen og sende meg , så skal jeg skaffe et lokk til deg (hvis det ikke har utgått hos Volvo). Er det sort eller hvitt lokk du skal ha?

Sorry, men det var sant at lokkene var utgått fra Volvos delelager. Da kan jeg ikke hjelpe.

Fikk bekreftet at det er el-motor til 240 jeg har. Kan ingen maile meg bilde av el-motoren montert, helst uten dekselet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det var sant at lokkene var utgått fra Volvos delelager. Da kan jeg ikke hjelpe.

Fikk bekreftet at det er el-motor til 240 jeg har. Kan ingen maile meg bilde av el-motoren montert, helst uten dekselet?

Har ikke snart alt til 240 gjort...? Nå som Ford har overtatt, så vil de vel bare ha den gode gamle "driten" til Volvo UT! Du ser jo selv hva de prøver å gjøre med de nye Volvoene; Fordjevler dem!!

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke er noen her som kan gi meg et fornuftig svar, eller gidder hjelpe meg med et stakkars digitalbilde av en montert takluke-motor trekker jeg følgende konklusjon og avslutter denne tråden:

FOR Å MONTERE EL-MOTOR PÅ 240 MÅ MAN SKJÆRE UT ET PAR CM AV INNERTAKET MED BARBERBLAD FOR Å FÅ PLASS. MOTOREN OG SKJÆRKANTEN SKJULES AV HVITT ELLER SORT PLASTDEKSEL (SOM JEG HAR, MEN SOM HAR GÅTT UT AV PRODUKSJON). JEG VIL IKKE SKJÆRE I DET FINE TURBOTAKET JEG FIKK AV NISSAN-S13, OG BEHOLDER DERFOR MANUELL SVEIV. Hvis interesse selges motoren for 500,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider