Gå til innhold

Lavt ladetrykk på Corrado G60...

Ranger emnet


Raver^

Anbefalte innlegg

SNS har chip for 3 bar FPR og 68 hjul, ikke noe problem det

 

Såpevann på utblåset er fint ikke sant ;)

 

Ok, bare alle jeg har snakket med anbefaler bytte av FPR, men hvis det funker så funker det :naaaws :)

 

Såpevann på utblåset er genialt:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

USA EURO Hg(#'s of boost/vacuum) Comments

15 200 -23.7

55 400 -17.8

90 600 -11.9

127 800 -5.9

148 1000 0 (Atmosphere- ala no boost, charger is bypassed)

172 1200 2.9 psi (Your charger is dead or big boost leak)

192 1400 5.8 psi (Your charger is about dead or big boost leak)

211 1600 8.7 psi (Your charger needs new apex strips or big boost leak)

228 1800 11.6 psi (Great for stock pulley, Probably needs new apex strips if 68mm pulley)

242 2000 14.5 psi (Great for 68mm pulley on stock charger)

255 2200 17.4 psi (Great for 68mm pulley on heavily ported charger, hold on to your ass fast!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apx strips er en del av tingene som blir skiftet ved en overhaling av g-lader ...

 

la noen som har peiling overhale laderen din om du ikke får trykk eller det er lenge siden sist ...

Nå har jeg hatt litt lekk problemer på røret fra g-lader til IC, så jeg tror jeg sjekker litt på rørene ned dit først. Hadde nok uansett ikke skadet å skiftet rør fra IC til innsug.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt litt lekk problemer på røret fra g-lader til IC, så jeg tror jeg sjekker litt på rørene ned dit først. Hadde nok uansett ikke skadet å skiftet rør fra IC til innsug.

 

Hvis du mener den svarte boksen som sitter på g-laderen før gummislangen til intercooler røret er det vanlig at disse lekker ja. Det du bør gjøre da er å sette på RS-utblås

 

Begynner tetningslistene å bli slitne, er det like greit å overhale hele laderen.

 

Kjører du lenge med slitne tettningslister begynner du å slite ned scrollen, og hele laderen blir best egnet som bokstøtte

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår