Gå til innhold

Vurderer Impreza GT

Ranger emnet

ohm

Anbefalte innlegg

Er det noen impreza eiere her som har noen erfaringer/anbefalinger å komme med. Har sett litt på priser og tester av bilen og må si at det er en sterk kandidat når økonomien tillater tillater at jeg kan bytte ut A4'n. Mottar også tips om bra nettsider med takk.

Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig

82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest

ex A4 1.8 Q, treig som faen

ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig

member of: Follogutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ohm

Er det noen impreza eiere her som har noen erfaringer/anbefalinger å komme med. Har sett litt på priser og tester av bilen og må si at det er en sterk kandidat når økonomien tillater tillater at jeg kan bytte ut A4'n. Mottar også tips om bra nettsider med takk.

ja du ble litt forelska på Ringbanen du og?? Scoobin er fiin den ja!

;) ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har råd til noe nyere enn 97/98 modell, men etter sånn jeg forstod det er disse en god del bedre enn 96 og eldre?

Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig

82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest

ex A4 1.8 Q, treig som faen

ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig

member of: Follogutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ohm

Tror ikke jeg har råd til noe nyere enn 97/98 modell, men etter sånn jeg forstod det er disse en god del bedre enn 96 og eldre?

Og eldre? Når kom egentlig gt`n da? Trodde det var i 96 jeg.. Finner heller ikke noe gamlere på http://www.mobile.de !?!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte min (96 mod) så såg jeg i alle fall en 94 til salgs.. Å tror det var i 94 eller 92 (i japan) den kom.. Men vart vel ikke tatt inn til norge før i 96 om e ikke tar helt feil..

Å ellers vil jeg bare Anbefale en impreza ja ohm :)

Har hørt at interiøret skal være my dårliger på 96 og gamlere, har å sett en 96 mod stv å mine stoler er i alle fall mye bedre en det som var på den.. Så om det varrierer eller om mine er byttet er ikke godt å si :)

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imprezaen til Code-Man er affal en trafic-stopper her ikring :)

Alle glaner som bare det ;) Holder jo nesten på å kjøre på min (som står parkert på fortauet) bare for å se på den bilen *kanke skjønne det*

:op

Men den sparker røv den og den er jo ganske pen å se på...litt bestemor bil da men ;P (bare måtte:)

Å Code-Man, interiøret ditt kan jo være utskifta, den kom vel ikke originalt med "Hawaii" interiøret ditt *intern spøk*

:lol

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Babe

Å Code-Man, interiøret ditt kan jo være utskifta, den kom vel ikke originalt med "Hawaii" interiøret ditt *intern spøk*

:lol

Ha ha! *LMAO!!* :roll:

Å "Dahlbackdonuts" ble det heller ikke no av!! :D

Scoobiene er gode de, men jeg må si jeg er litt spent om holdbarheten på de når de blir 10 år gml..

En blir lett imponert av kreftene, og kjøregleden i en GT, men kanskje ikke så imponert av Subarus evne til å skru den sammen skikkelig.. But i want one anyway! :)

Impreza GT som vinterbil, og Reidar`s Supra som sommerbil! :D

Åssen hadde DET vært?!!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider