tplassen Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Corrado lykter front på Golf 2 Er det der noe særlig?? noen som har prøvd ut dette, og vet om det er mye plunder eller ombygging av festene?? Ser egentlig litt bra ut synes jeg. Ikke det alle har liksom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Liker ikke helt hvordan han gjorde det, men det kan se bra ut.. veit ikke om jeg hadde gjort det sjøl, men uansett kult med en setup få har.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 den bilen der ser jo ut som noen som har et par briller med -12 på hvert øye.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg synes personlig corradolyktene ikke er noe pene, blir veldig likt Jetta-front. Det finnes Rallye-look grill til Jettafronten, skulle tro det var en mye lettere og billigere løsning. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 skyt meg men jeg synes dette så kjempebra ut.... i liked it :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti8v Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 dette var jo tøft det da!hvordan få til dette? Siter golf 1.6 - 1986 bruks/prosjektbil x golf cl hugget - 1990 x golf gti 8v(delebil)spiker - 1984 land rover s2/a - 1965(langtidsprosjekt) x yamaha dt50r - 1994 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Må nesten si det der parkete både runde lykter og rally front(MERK: bare nesten.) Uansett, så far det utrolig fett;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Synns det så litt nice ut jeg ass.. for min del så blir emblemløs grill og 2 runde lykter litt "out of style" idag.. blir litt for vanligt.. men Rallye fronten er noe jeg ville foretrekket føre denne her da. Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hadde sansen for den fronten jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ja..det er litt unormalt med en slik front..greit nok at orginale corradolykter ikke er særlig good looking..men jeg tenkte heller å bytte ut orginale corradolykter med InPro sine klarglass-angeleyes lykter til Corrado..det måtte nok ha blitt utrolig fett!:) Slike lykter som under her altså..blir nok en del bedre med de vil jeg tro..? mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 I PVW December 2003 er det en FET sølvgrå Golf 2 som har gjort det samme, med modifisert Rallye grill og Corrado lykter. Ser rimelig heftig ut... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 modigt:D Ser iallefall heftig ut med de lyktene til InPro...de vanlige Corra lyktene synes ikke jeg noe særlig om... Har vel ikke bilde av de Laaars??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Er jo det fet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hvem forhandler slike in.pro lykter i norge? Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Tror ikke de finnes i norge enda...har sjekket veldig mange styling firmaer i norge nå...mulig jeg har oversett en eller annen men...finner ingen. I Tyskland og USA finnes det flere....du kan jo bestille gjennom InPro får det billigere der enn i Norge når de begynner å selge det her.. Er det noen her som kan svare nøyaktig på hva man trenger av frontseksjonen fra Corrado, for å få dette til å klaffe?? begynner å få smålyst til å bygge om fronten til de klarglass-corralyktene.. mvh Terje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg