tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Info om klarglass lyktene... i Norge så er det Eiker Motorshop som er forhandler for In-Pro..., så om man vil ha så er det bare å løpe å kjøpe!:) har sendt de mail for prisforespørsel nuh!:) kommer tilbake med info når de svarer på mailen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Ok, legg opp infoså snart du hører noe!! Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jepp, d ska æ gjør!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Har vel ikke bilde av de Laaars??:) Fant noen, men det kommer ikke fram hvor strøken og fet bilen egentlig er. Må sees i bladet ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 faan,ser egentlig bra ut, lurer på hvor fint det faktisk kan bli med de corra-angeleys lyktene.. men., hva trenger man for å få til denne setupen da?? lista under lyktene ser jo så fryktelig hjemmemekk ut...vil ikke ha noe jalla heller liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Corrado lyktene som er i klarglass og har angeleyes..koster faan meg 4695kr her i norge..bitch.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosmo Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Corrado lyktene som er i klarglass og har angeleyes..koster faan meg 4695kr her i norge..bitch.. :scared Det var en rimelig stiv pris sann!! Billigere å modifisere BMW E36 angel eyes da.. Mye arbeid men.... hmm..... Siter 03' Audi A4 1.8TQ S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg