Gå til innhold

Nissan Sunny N14

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig er bilen "ferdig"!! Har holdt på noen dager siden jeg fikk den tilbake fra lakk! Nå er den rød! Lister, skjørter, fangere, speil, dørhåndtak er lakkert også! Skal ta noen bilder av den, men vil vente til jeg har fått på spoileren og sideskjørta!

Kommer på en laguna leppe også som er bestillt!

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt noen bilder.. Slenger ut alle sammen, så kan dere si hva dere synes!

Har ikke fått på sideskjørt eller lagunaleppa enda!

CIMG0861.JPG

CIMG0862.JPG

CIMG0863.JPG

CIMG0864.JPG

CIMG0865.JPG

CIMG0866.JPG

CIMG0867.JPG

CIMG0868.JPG

CIMG0869.JPG

CIMG0870.JPG

CIMG0871.JPG

CIMG0872.JPG

CIMG0873.JPG

CIMG0875.JPG

CIMG0876.JPG

CIMG0877.JPG

CIMG0878.JPG

Jeg synes fargen er fin hvertfall! Litt tørt her og der, men det får gå! Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel kanskje legge til alt som er gjort.. Husker ikke om jeg har skrevet det..

Lakkert lister på dører og fangere, samt dørhåndtak, speil og list over skiltet bak.

Fjernet emblemer bak, ny grill (ikke fått på emblem enda), Fjernet visker bak, fjernet lykteviskere forran!

fargen på bilen er VW Tornadorød. Du kan se den på Nye golf GTI blandt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo bra ut dette! :titties:

pene felger du hadde, hvor har du fått tak på de? skulle hatt meg noen nye..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Veldig pent, enkelt og greit :) Pene felger, sinnsykt bra finish for replika å være. Hjelper å få vekk "RAVS" og "VORK" merkene og :hammer

Men lakker 'nettingen' inni grillen svart, ble litt mye rødt der.

hehe.. RAVS og VORK merkene kom heldigvis som ekstra klistremerker! Takk for kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider