Jap_Power Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Tar gjerne i mot sånne lykter jeg!!! Hvor får jeg tak i dem? Japan. :) Om ikke Nissan skaffer, så finn en bil/del-eksportør i Japan. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 prøv å send en mail til http://www.japanparts.com ,de kunne vertfall skaffe meg noen JDM lykter, regner med dem kan skaffe de der og...ellers så mener jeg at jeg såg noen slike til salgs på den tyske ebay sia tidligere idag... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 FET!! Denne bilen her må være en av favorittene mine på forumet! ;) Tusen takk for det :) Jeg har sjekket land og strand rundt etter slike tåkelykter... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 trenger ikke stresse med å finne sånne grøfte lys jeg! JEG HAR DEM ALLEREDE :hammer Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 trenger ikke stresse med å finne sånne grøfte lys jeg! JEG HAR DEM ALLEREDE :hammer jada jada jada... fant på ebay :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg