TAm Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Til trådstarter: hvis du absolutt må opplyse om dine sponsorer, kan du legge ut denne infoen på en hjemmeside etc og linke til den i sign. Fullt lovlig :) Jeg vet at hos feks Neonmuffler forsvant først navnet på sponsorene hans, noe som var forventet men deretter forsvant linken nettsiden hans også (som er under konstruksjon) . Dette er en av grunnene til mitt startinnlegg...men dersom det nå er lovelig alikevel så er det ok for meg :) Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Utkast fra reglene på Bilforumet ( som du finner på forsiden ) Admin vil slette deler av eller hele signaturen din ved brutt regel. 99% av grunnene til at folk klager er pga latskap. Man må lese...litt ironisk at dem som har problemer med det, er på et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg