hamansen Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Vurderer å bygge c20xe`n som står i vectraen min om til Turbo.. så det jeg lurer på er om de vil koste mye de delene jeg trenger...? regner med det er noen her som har gjort dette før;) på forhånd takk=) Er det forestn noen vectra eiere her som skal til Mo i Rana nå til helga? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Vurderer å bygge c20xe`n som står i vectraen min om til Turbo.. så det jeg lurer på er om de vil koste mye de delene jeg trenger...? regner med det er noen her som har gjort dette før;) på forhånd takk=) Er det forestn noen vectra eiere her som skal til Mo i Rana nå til helga? Ring protrim på 90917900. de er råe på motor/ombygging av div. opel. De har nok svar på ALT du lurer på. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Regn med ca 50K. Da er motor, kasse og litt trim inkl..... Alt koster mer enn mann tror..... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 for 50k kan jeg skaffe motor (c20let), f28 girkasse og trim til deg. inkl. arbeid. Får ca 8000kr i rabatt om du bytter inn 16v motoren Ring protrim du :) Eks: tilbudet jeg fikk for å bygge om min 16v 4x4 calibra til calibra turbo var slik: motor, f28 kasse og fordelingskasse fra turbo ink. arbeid og materiell OG startgaranti : Kr 35000kr. - 8000kr i innbytte av min 16v motor. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 går fint ann å få rundt 200+hk for rundt 10-15k vist du jær alt sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Vurderer å bygge c20xe`n som står i vectraen min om til Turbo.. så det jeg lurer på er om de vil koste mye de delene jeg trenger...? regner med det er noen her som har gjort dette før;) på forhånd takk=) Er det forestn noen vectra eiere her som skal til Mo i Rana nå til helga? Jeg stiller opp i Mo med halvferdig bil pga. helvettes useriøse fitte firmaer og folk, måtte de brenne! Men i Tromsø stiller jeg opp med full pakke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 helvettes useriøse fitte firmaer og folk, måtte de brenne!QUOTE]Refererer du til Protrim? Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 tviler på det Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 takker for svar=) skal kanskje ta meg en telefon til protrim i neste uke da :rolleyes: Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 helvettes useriøse fitte firmaer og folk, måtte de brenne!QUOTE]Refererer du til Protrim? Nei, til 4 faktisk. Tenk at FOLK ikke klarer å levere deler bestillt flere mnd. i forveien. Ikke protrim :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Og når det gjelder trimming så fikk jeg tips å besøke ENEM i Sverige for en prat :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra4ever Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 for 50k kan jeg skaffe motor (c20let), f28 girkasse og trim til deg. inkl. arbeid.Får ca 8000kr i rabatt om du bytter inn 16v motoren Ring protrim du :) Eks: tilbudet jeg fikk for å bygge om min 16v 4x4 calibra til calibra turbo var slik: motor, f28 kasse og fordelingskasse fra turbo ink. arbeid og materiell OG startgaranti : Kr 35000kr. - 8000kr i innbytte av min 16v motor. hei hva er forskjellen mellom girkassa som sitter i vectra gl og gls??? den gamle gls`en min virker sprekere.. har f16 kasse på den nye vectran... begge er 90mod..... viss du har peiling på det så svar:) hehe... lurer masse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hei hva er forskjellen mellom girkassa som sitter i vectra gl og gls??? den gamle gls`en min virker sprekere.. har f16 kasse på den nye vectran... begge er 90mod..... viss du har peiling på det så svar:) hehe... lurer masse... hm.... egentlig veldig usikker... 8v begge ja? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Er samme kasse på begge bilen hvis det ikke er bytta. Sitter standard F16wr på vectra 8v. Flere som setter på F16cr fra kadett GSI, den er tettsteget og har annen utveksling. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg