kzn Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 fikk tüv papirer fra eiker motorshop i dag... "bestilte" papirer til B&G senkefjærer til vectraen, men på papirene står det lesjøfors... bruker de samme tüv? ser på nettsiden deres at b&g 40mm settet leveres med tüv papir nr 1369 og det har jeg fått, men det står lesjøfors... er det riktig eller har de sendt feil? hva står det på deres papirer? (vet det er flere med b&g her inne) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Tror det er hipp som happ. Tviler på om noen finner produksjonsnavnet på fjører som er brukt litt. Eller skal du godkjenne dem med en gang? Jeg har papirene i bilen jeg, og kjører til jeg blir stoppa. Koster like mye uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgX Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 b+g og lesjøfors skal være samme greiene! Siter *-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt? x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P. x-1997 Peugeot 106 Rally x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Står det ikke "B + G by Lesjöfors" på esken din da? Det gjorde det på min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har B+G som er under lejförs, og på tüvpapirene som følger med står det lejförs... Så lenge nummerne stemmer overens mellom papir og fjærer har du nok rette papirer.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Samme her. Er nok riktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 høres bra ut.. har kjørt med dem en stund så må nok godkjenne dem nå... har fått en mangellapp på det... hørte innom på et bilverksted og de sa at jeg kanskje ikke trengte forstillingskontroll... de sa at jeg bare kunne dra til biltilsynet (godt stykke unna her), og hvis de sa jeg måtte ha forstillingskontroll så kunne verkstedet "slette" mangellappen etterpå... noen kommentarer om det? bør jeg ta forstillingskontrollen med en gang? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har slike fjører på golfen min og det står 40mm i papirene, men den senker 60mm. Men jeg har papir på at det har blitt sjekket rundt om. Jeg vil anbefale deg om å ta en slik kontroll, for du sliter fort dekka dine feil om det er noe som ikke er riktig der. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 "bestilte" papirer til B&G senkefjærer til vectraen, men på papirene står det lesjøfors... Hvor mye måtte du betale for å få tilsendt tuv papirer? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Tar Eiker betalt for å sende TÜV papirer??? Jeg bare ringte Lesjöfors så sendte de det meg som pdf-fil på mail mens jeg snakket med de i telefonen. Gratis selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Tar Eiker betalt for å sende TÜV papirer??? Jeg bare ringte Lesjöfors så sendte de det meg som pdf-fil på mail mens jeg snakket med de i telefonen. Gratis selvsagt. Eiker tar 200 :hammer Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Har hatt både B+G og Lesjøfors senkefjærer til min Volvo 740, disse var ikke like. Hverken antall vindinger, godkjenningsnummer eller TUV-papirer var likt. Kan være samme produsent for alt jeg vet, men det virker merkelig ut fra min erfaring... Btw B+G fjærene gir jevn senking i motsetning til Lesjøfors som må kappes for ikke å bli høyere foran enn bak. Dette gjelder da Volvo 700. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg