Stolten Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Jeg lurte på en liten ting, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i hvit speedometer, og holder til div målere (ladetrykk, oljetrykk å oljetem) til a-stolpen? Snakket med AST Performance, de hadde bare speedometer som gikk til 260 Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Er det noen her inne i det hele tatt? Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Hei. Såvidt jeg vet er det bare tilgjengelig hvite meter a'la det "260 kmt" greiene du fikk vite om hos AST. Holdere på A-stolpen vet jeg ikke om. Men for å være ærlig, vil jeg ikke vite noe heller. Synes det ser ganske kjipt ut. Bedre å enten legge litt jobb i det, og felle dem inn i dashen, eller bare montere de diskret litt lenger ned (f.eks lokket ved speiljusteringen, eller hanskerommet i midtkonsollen) Selv har jeg bare stort sett kjørt med ett løst meter for turbotrykk liggende under matta. Skjer det noe rart (-bilen begynner å gå bedre/dårligere) kan man plukke det frem og kontrollere. Ikke så veldig rått, men det funker. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by mazdafun Hei. Såvidt jeg vet er det bare tilgjengelig hvite meter a'la det "260 kmt" greiene du fikk vite om hos AST. Holdere på A-stolpen vet jeg ikke om. Men for å være ærlig, vil jeg ikke vite noe heller. Synes det ser ganske kjipt ut. Bedre å enten legge litt jobb i det, og felle dem inn i dashen, eller bare montere de diskret litt lenger ned (f.eks lokket ved speiljusteringen, eller hanskerommet i midtkonsollen) Selv har jeg bare stort sett kjørt med ett løst meter for turbotrykk liggende under matta. Skjer det noe rart (-bilen begynner å gå bedre/dårligere) kan man plukke det frem og kontrollere. Ikke så veldig rått, men det funker. mvh Er det elektronisk speedometer eller vanlig vaier...er jo ikke så ny bil. Men på de speedometrene som går til 260, er tallene "flyttet" her, eller vil det vise riktig om jeg setter dette på? Håper også at jeg får boost controlleren din snart:) Hilsen en fra Randaberg...... Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Hei. Det er mekanisk meter. 260 kmt står der hvor 240 står std, og det blir feilvisning. Men det er det jo org. også? Uansett; i 260 eller 240 - " Who cares ! " Skal du ha det 100 % riktig, så lever bilen inn til justering av speedometer. Og, jeg vet hvem du er...;) Skal se om ikke greia finner veien ut av bilen, og til en postkasse nær deg.. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by mazdafun Hei. Det er mekanisk meter. 260 kmt står der hvor 240 står std, og det blir feilvisning. Men det er det jo org. også? Uansett; i 260 eller 240 - " Who cares ! " Skal du ha det 100 % riktig, så lever bilen inn til justering av speedometer. Og, jeg vet hvem du er...;) Skal se om ikke greia finner veien ut av bilen, og til en postkasse nær deg.. :D skal bli morsomt å oppleve det ja...bare ha en girkasse klar...ringer deg snart:) Jeg tenkte litt mer på misvising i lavere hastigheter. Men som du sier 240 eller 260....fort går det uansett...... Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranumer Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Stolten :D skal bli morsomt å oppleve det ja...bare ha en girkasse klar...ringer deg snart:) Jeg tenkte litt mer på misvising i lavere hastigheter. Men som du sier 240 eller 260....fort går det uansett...... Det vil vise ca 10 km/t for mye i 70 km/t. Det gjør det på min bil ihvertfall!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hei. Det er jo missvisning originalt også. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranumer Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Jeg holdt 70 på metret i 70-sone med fartsmåler som var satt opp, og da viste målingen 58km/t , så det var ca 10-12km/t feil, men det kan hende det blir mer utslag ved høyere hastighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg