Gå til innhold

Når starter cab sesongen??

Ranger emnet

Jackass

Når starter cab sesongen??  

42 stemmer

1. 1. Når starter cab sesongen??

• Før 1 Mai??
      9
    • Etter 1 Mai??
      10
    • Hele året så lenge sola skinner??
      20
    • Aldri, vi bor jo i kalde Norge..
      3

Anbefalte innlegg

Holder litt på 1 Mai jeg. Syntes det blir litt krampe. Men så bor vi i Norge oxo da så man må jo nesten utnytte hver eneneste sol stråle :)

Syntes han er fin han jeg møtter i Oslo noen ganger med en Lotus Elise der er taket borte selv om det regner:rolleyes:

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen er ikke så nøye, men det bør nesten være så varmt at man kan sitte i t-skjorte. :cool: Mest idiotiske jeg ser er når folk kjører rundt med verdens største vinter jakke bare for å takle å kjøre med cab´en nede!!!

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke har hatt Cab misforstår ofte gleden av å kjøre åpne bil. Opplevelsen av å kjøre slik er ikke nødvendigvis vær-avhengig, det er den frie utendørs-følelsen som er deilig.

I en moderne Cab med vindskjerm er det ingen problemer med å nyte en tur med taket nede uhemmet av temperaturer ned mot den blå siden av gradestokken. Og det MÅ ikke være sol heller. Det er selvfølgelig mye bedre med +20 og skyfri himmel, men det er langtfra et must.

Hadde taket av for første gang i går opp til lunsj på Frognerseteren. Glimrende :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Nord Norge starter Cab sesongen ........ aldri..... Hadde en mb 230 slk (Frisørbil) et par uker i sommer. Kjørte med taket av nonen ganger, men helt ærlig... skjønner ikke vitsen med å kjøre cab når det er 15-25 grader ute, i 100 km/t er jo den effektive kulden i tillegg rundt 0 grader.

Helt kurant å leie cab i syden, de Suzuki Jeepene de leier ut, egner seg jo ikke for å kjøre fortere enn 50 uansett! Men her oppe i ingenmannsland..... aldri!

Dessuten bare for å ha sagt det:

MOTORSYKKEL ER FOR DE SOM ER FOR FEIGE TIL Å KJØRE CAB!!!

Det tok før mye plass med allt man har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min førte tur i sted og kan kan bare si at jeg har ikke sluttet å glise enda. Det er så deilig. Har plutselig ikke lyst til å selge bilen lenger nå. Får håpe det begyner å snø snart så jeg klarer å kvitte meg med den:D.

Og til de som synes det er dumt å kjøre kabb i regnet. Det er virkelig deilig. I min bil har jeg kjørt ned kabbet mens jeg måtte ha viskerne på det raskeste. Holder jamt 70 og ikke en dråpe i bilen eller på subbene.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fd. busaboy

[Dessuten bare for å ha sagt det:

MOTORSYKKEL ER FOR DE SOM ER FOR FEIGE TIL Å KJØRE CAB!!! [/b]

Hehe... cab er vel for de med ekstremt eksponeringsbehov og for dårlig balanse til å kjøre motorsykkel? litt femi oxo..kanskje :):)

Kjørte endel cab (Sebring, Mustang) når jeg bodde i USA... men helfrelst ble jeg ikke. Men det er jo så mye enklere med en åpen bil enn motorsykkel da... tar lang tid å få på seg mc-utstyret etc..

Men jeg kjøpte uansett coupe, convertible var helt uaktuellt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider