auto82 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hei! Har kjøpt meg en brukt starter som er veldig skitten. Har lyst å rengjøre den før jeg skrur den i bilen. Hva er den beste måten å vaske den på? I vann? Tåler den direkte vann rundt det hele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Motorvask og fille. Men skrap vekk den verste dritten og olja med et skrujern først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 avfetting, og skylling i vann etter, starteren tar ikke skade av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Så jeg kan ta høytrykk spyleren på den altså med god samvittighet? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jepp, ingen problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hva er det som kan skje egentlig hvis det skulle komme vann inn i starteren? Innslagsreleet er vel tett, men tenkte ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 den blir våt, ikkje no mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ser at det er et lite hull under starteren. Er dette luftehull eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Noen som vet? Nippon Denso starter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Ingen som vet hva dette hullet er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg