Gå til innhold

Oppkjøring gikk helt fint!!!

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

Wee...nå har jeg fått lappen også ja. Tirsdag kl 0930 braket det hele løst. Da var eg igang med oppkjøringstimen. Eg besto :) Har snart kjørt 80 på disse dagene etetr oppkjøring :P Veldig kjekt:) De som hjar lappen husker vel godt hvordan det var :)

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis:)

lappen til tide er gøy....det skjer ikke med meg :rolleyes:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, grattis da: :drive2

grattis!!

ps.. husk å kjøre forsiktig.. ellers er du fort uten bil og lappen!

Enig, husk at du egentlig ikke kan kjøre bil selv om du har fått lappen: veldig fort å feilvurdere bilens ytelser når adrenalinet begynner å pumpe og man skal tøffe seg! Når jeg tenker tilbake brukte jeg sikkert et par år på å bli trygg bilist (øøøh, er jeg det?), men så er jeg kanskje litt treg :wonder

(skikkelig døv moralpreken det her) :coplight :nono:

10 år skadefritt siden jeg tok lappen på tung sykkel :biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med lappen gutter.. :) kjørte også opp på tirsdag.. men det var i april 2003.. noen dager etter bursdagen min.. mener å huske det var en tirsdag.. tirsdag kl 1400 faktisk.. husket at jeg irriterte meg over at når jeg skulle ha bykjøring så var klokka halv 4.. å det var mitt i den beste rushtiden.. :)

Tommy aka Vagga

Volvo 240GLE(1987) b230k

Mercedes 190D(1988) 2.5D

Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med lappen gutter.. :) kjørte også opp på tirsdag.. men det var i april 2003.. noen dager etter bursdagen min.. mener å huske det var en tirsdag.. tirsdag kl 1400 faktisk.. husket at jeg irriterte meg over at når jeg skulle ha bykjøring så var klokka halv 4.. å det var mitt i den beste rushtiden.. :)

hæ? oppkjøring fra 1400-1530 og da hadde du bykjøring igjen? husker jeg var ferdig med alt, sikkerhetssjekk og oppkjøring på like under halvtimen ;)

btw.. har hatt lappen siden april 04... ikke i år :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider