Gå til innhold

Bilfilm fra Oslo

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm.. Når du først har en SÅ sprek bil syns jeg du kunnne gitt på LITT mere... det var fult mulig å kjøre fortere. men ..

nå er det et lite spm til folka her på forumet. er det plutselig INGEN soms kal kritisere han her da? for uforsvarlig kjøring, forbikjøring i kollektivfelt osv?... Presse seg inn mellom biler da det er fletting osv?

Syns jeg er lame ass.. Dere er jaggu meg kjappe i kjeften da jeg legger ut en film snutt f,eks...

Freeki'n lamers!

Høres nesten ut som at jeg kan bidra med noe jeg...

Finn 32feil...

http://rdlx3m.com/video/mk1_rallye.wmv

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det et lite spm til folka her på forumet. er det plutselig INGEN soms kal kritisere han her da? for uforsvarlig kjøring, forbikjøring i kollektivfelt osv?... Presse seg inn mellom biler da det er fletting osv?

leser du hele posten før du svarer???

her er en kvote fra første svar på den og hvis ikke det er kritikk så vet ikke jeg

Sånn kjøring som de driver med på starten når veien blir smalere provoserer meg. De kunne vel kanskje kjørt sånn en gang med litt mindre trafikk i stedet spør du meg.

:rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

:rolleyes:

Ja jeg vet det smarting. men har du lest resten av POSTENE kansje?? syns du oxo skal tenke igjennom litt før du svarer jeg

Bare en tanke lixom....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Ja jeg vet det smarting. men har du lest resten av POSTENE kansje?? syns du oxo skal tenke igjennom litt før du svarer jeg

Bare en tanke lixom....

resten??? jo jeg har lest ALLE 5 som var før din post ja...

men unnskyld så mye for at vi ikke har kritisert han...

FY skamme seg... makan til uvettig kjøring og hasardiøs lek med andres liv.... *smekk på lanken og gå bort i skammekroken til den som kjørte*

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS2:FY skamme seg... makan til uvettig kjøring og hasardiøs lek med andres liv.... *smekk på lanken og gå bort i skammekroken med deg*

Det var jo ikke RS2 som kjørte da. Han har jo cossie

;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS2:FY skamme seg... makan til uvettig kjøring og hasardiøs lek med andres liv.... *smekk på lanken og gå bort i skammekroken med deg*

JEG. Leste du ikke første posten eller. Skrev jo at jeg fant den på nett

;)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider