RS2 Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Fant denne på nett Høye klikk på denne og velg save as Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 du "fant" denne ja. hihi Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Var jo en artig liten snutt det der... Litt artig at folk legger ut litt av filmene dem sitter på.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Vi skal lage en slik en snart.. Uten trafikk da, liker ikke det, for mange potensielle kollisjonsputer:D Skal feste kamera oppunder frontfangeren, så vi får skikkelig getaway filming på det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Foresten, så hørtes det ut som om noen hostet hver gang dumpventilen slo inn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 er det fler sånne filmer der ute så er det bare og kaste dem ut... og klart folk må få lov til å presse på litt når det filmes selv om veien blir smalere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 hmmm.. Når du først har en SÅ sprek bil syns jeg du kunnne gitt på LITT mere... det var fult mulig å kjøre fortere. men .. nå er det et lite spm til folka her på forumet. er det plutselig INGEN soms kal kritisere han her da? for uforsvarlig kjøring, forbikjøring i kollektivfelt osv?... Presse seg inn mellom biler da det er fletting osv? Syns jeg er lame ass.. Dere er jaggu meg kjappe i kjeften da jeg legger ut en film snutt f,eks... Freeki'n lamers! Høres nesten ut som at jeg kan bidra med noe jeg... Finn 32feil... http://rdlx3m.com/video/mk1_rallye.wmv Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 nå er det et lite spm til folka her på forumet. er det plutselig INGEN soms kal kritisere han her da? for uforsvarlig kjøring, forbikjøring i kollektivfelt osv?... Presse seg inn mellom biler da det er fletting osv? leser du hele posten før du svarer??? her er en kvote fra første svar på den og hvis ikke det er kritikk så vet ikke jeg Sånn kjøring som de driver med på starten når veien blir smalere provoserer meg. De kunne vel kanskje kjørt sånn en gang med litt mindre trafikk i stedet spør du meg. :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by nitewlkr :rolleyes: Ja jeg vet det smarting. men har du lest resten av POSTENE kansje?? syns du oxo skal tenke igjennom litt før du svarer jeg Bare en tanke lixom.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by rdl Ja jeg vet det smarting. men har du lest resten av POSTENE kansje?? syns du oxo skal tenke igjennom litt før du svarer jeg Bare en tanke lixom.... resten??? jo jeg har lest ALLE 5 som var før din post ja... men unnskyld så mye for at vi ikke har kritisert han... FY skamme seg... makan til uvettig kjøring og hasardiøs lek med andres liv.... *smekk på lanken og gå bort i skammekroken til den som kjørte* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by nitewlkr RS2:FY skamme seg... makan til uvettig kjøring og hasardiøs lek med andres liv.... *smekk på lanken og gå bort i skammekroken med deg* Det var jo ikke RS2 som kjørte da. Han har jo cossie ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by nitewlkr RS2:FY skamme seg... makan til uvettig kjøring og hasardiøs lek med andres liv.... *smekk på lanken og gå bort i skammekroken med deg* JEG. Leste du ikke første posten eller. Skrev jo at jeg fant den på nett ;) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Bombe at RDL kommer å snakker dritt da... :mad: :mad: :mad: :mad: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by CivicVTEC Bombe at RDL kommer å snakker dritt da... :mad: :mad: :mad: :mad: Syntes ikke du skal kjefte på RDL jeg han skriver jo bare fakta Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by RS2 Syntes ikke du skal kjefte på RDL jeg han skriver jo bare fakta ... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg