Lars Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by rdl hmmm.. Når du først har en SÅ sprek bil syns jeg du kunnne gitt på LITT mere... det var fult mulig å kjøre fortere. men .. nå er det et lite spm til folka her på forumet. er det plutselig INGEN soms kal kritisere han her da? for uforsvarlig kjøring, forbikjøring i kollektivfelt osv?... Presse seg inn mellom biler da det er fletting osv? Syns jeg er lame ass.. Dere er jaggu meg kjappe i kjeften da jeg legger ut en film snutt f,eks... Freeki'n lamers! Høres nesten ut som at jeg kan bidra med noe jeg... Finn 32feil... http://rdlx3m.com/video/mk1_rallye.wmv Hehehe.. jævli bra film:D digget den:D Du er flink med filming og redigering RDL:) det skal du ha skryt for:) Stå på videre! Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by CivicVTEC Bombe at RDL kommer å snakker dritt da... :mad: :mad: :mad: :mad: oooooooj oj oj . hvem dreit seg ut nå da? hmmmmm?? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 men faen da.. kjører du cossi?... Du heter jo RS2.... og du hadde jo en blå rs som ble bøffa nylig... og du er vel fra follo et sted. nærmere ski om jeg ikke tar feil.. ?? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by rdl oooooooj oj oj . hvem dreit seg ut nå da? hmmmmm?? *lol* :op :op Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by Lars Hehehe.. jævli bra film:D digget den:D Du er flink med filming og redigering RDL:) det skal du ha skryt for:) Stå på videre! Takker så meget... var egentlig ikke HELT meninga å lage film av denne. men . man må jo vise hva 55hk er gode for :) hehe Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Syns egentlig mona skal ha mest credit for filminga og sangen.... den råeste sangen ever... East bound and down!.. Trucki'n up ya!:.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by rdl men faen da.. kjører du cossi?... Du heter jo RS2.... og du hadde jo en blå rs som ble bøffa nylig... og du er vel fra follo et sted. nærmere ski om jeg ikke tar feil.. ?? Ja det er meg. Har bare kjøpt meg ny bil. Hentet Cossin i helgen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by RS2 Ja det er meg. Har bare kjøpt meg ny bil. Hentet Cossin i helgen Aaaaah.... ok. Grattis... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by RS2 JEG. Leste du ikke første posten eller. Skrev jo at jeg fant den på nett ;) Beklager så mye... min feil har nå edret slik at det er riktig glemte jo at du har fååååård ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by rdl man må jo vise hva 55hk er gode for :) hehe hehe :) 55Hester er ikke å kødde med! (Bobla mi har vel ca noe sånnt for tiden .. merk "for tiden"! .. ) Banker enhver trimmajævel på glatta :D (ser bort fra landbruksmaskiner med 4x4 o.l ;)) keep ut the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 haha! Landbruks-maskiner ja... vel. der jeg grisa er hoved veien på hytta mi. hele dritten der eies av Norges landbruks høyskole.. :) Heya bønDa! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Jeg kritiserer ikke noen sin kjøring,av den enkle grunn att det skjer att jeg selv kjører for fort til å få roser av biltilsynet og sjiraffen. Folk som skal klage på hvordan folk kjører bør tenke på om de selv kanskje har kjørt litt "uansvarlig" av og til, og viss de da kommer frem til att de har gjort det, kan de HOLDE KJEFT og ikke klage på folk som legger ut en film om litt aktiv kjøring. Viss det er sånn att noen aldri gjør det så kan de drite i å laste ned sånne filmer, eller starte en side med trafikk opplæringsfilmer. Stå på RS2,RDL og andre som kjører og lager film :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by Brembo Jeg kritiserer ikke noen sin kjøring,av den enkle grunn att det skjer att jeg selv kjører for fort til å få roser av biltilsynet og sjiraffen. Folk som skal klage på hvordan folk kjører bør tenke på om de selv kanskje har kjørt litt "uansvarlig" av og til, og viss de da kommer frem til att de har gjort det, kan de HOLDE KJEFT og ikke klage på folk som legger ut en film om litt aktiv kjøring. Viss det er sånn att noen aldri gjør det så kan de drite i å laste ned sånne filmer, eller starte en side med trafikk opplæringsfilmer. Stå på RS2,RDL og andre som kjører og lager film :) Tusen takk for at du har skjønt det:) det er akkurat det jeg prøver å si... dem som klager på andre. kjører neppe som no engler selv. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Takker :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by rdl Høres nesten ut som at jeg kan bidra med noe jeg... Finn 32feil... http://rdlx3m.com/video/mk1_rallye.wmv Årungen ja. Du kommer til disse traktene når du skal slædde. Morsom vei det der ja. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg