Gå til innhold

Bilfilm fra Oslo

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

årungen ja..

Har jo hytte der jeg da. syverud veien...

Kjenner de veien som om jeg ble født med veikart i ræva...

jævli fett å kjøre der om vinteren. eller om sommer midt på nettene:) hehe

Fort går det anyways...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Schlasken

? hvem er det du siterer? ser da virkelig ikke ut som han siterer noen som helst ;)

ps. quote betyr sitere :cool:

KANKE DU HELLER SPØRRE HAN OVER MEG HVEM HAN SNAKKER TIL ISTEDET FOR Å NØYAKTIG SE MEG HVER JÆVLA GANG SOM EN FORBANNA REFLEX I MØRKET!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxgets

Han svarte sikkert til topic

ja men vis du leser den over rdl sin som sier " skikkelig "HEFTIG" altså, Skikkelig drit rått."

så skjønner du kansje hvorfor rdl skrev det han gjore...

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. ler meg skakk! for gamle Smokey and The Bandit fans så er jo dette helt rått!! hahahaha (filmen til RDL tenker jeg på nå..) For dere som mener musikk ikke har noe på en bilfilm å gjøre... hva hadde denne filmen vært uten musikken??????

og RDL.. du av noen burde jo vite hvor stor forskjell det blir mellom virkelighet og film hva angår fart osv... :)

kan nok TENKE MEG at det var av og på bryter på gassen når det ble filmet... ;) så klart.. kan alltid gå fortere.. hadde jo vært mulig å bare hatt "ON" bryter.. men da hadde det kanskje ikke gått så bra til slutt.. så jeg vil anta at sjåføren hadde visse hemninger og utøvde en teskje med fornuft og erfaring...

:)

Alle blir vi vel litt skuffa når vi kjører, og siden skal se det på film... blir lixom ikke på langtnær det samme.... (akkurat det tenker jeg på hver gang jeg ser på inboardcam på rally... og da blir jeg er god familiepose med BonBon Pissredd.. )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Hopless

menne.. de wrc folka jukser litt da, for dem bruker vidvinkel linse på 4:3 formatet eller noe i den duren, for da får du den tunnel effekten, så det ser ut som det går jævli fort, men det går jo ofte jævli fort og da.

Jeg vil nokk ikke si de jukser nei. de vi lbare få med seg mest mulig av bildet. hade dem hatt et vanlig dv cam i dashbordet. så hadde BARTEN på føreren vært alt dem hadde fått med seg på kamera. Vidvinkel gir det EKTE synet akkurat som det VI ser fra våres øyne. for et DV cam har generelt kraftig zoom..

men dem bruker heller ikke vidvinkel nei.. For dem bruker ikke dv cam.. de bruker spioncams ..som deretter går til en mottager.. akkurat samma shiten som jeg hadde på GIO...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider