Siggen Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Dette er en wip! Lager et litt mer sportslig design på denne bilen:) kommentarer/forslag?? fixa et minde bilde nå: update: modden var vist ikke ferdig likevel.. har fixa endel feil maaa viste meg, og mekka refleksjoner på felgene. men NU er den ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 blei tøff den der!!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Ble tøff ja!! Grillen ble kanskje litt kjedelig i forhold til resten etter du moddet den. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hva med å fjerne grillen helt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hadde blitt finere uten grillen ja, men ellers var den bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ja det er sikkert, den grillen skal vekk. har bare ikke kommet så langt enda.. skal fixe det til neste update Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Off-Topic; men grattis med dagen Siggen;-P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Grattis Siggen! fete bil også! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 sånn! da tror jeg at jeg sier meg ferdig med denne modden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 skam fet! ble bra dette! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Fet den der. Litt uklar, og felgen bake er dårlig utklippt, men men... Bra jobba! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Fet den der. Litt uklar, og felgen bake er dårlig utklippt, men men... Bra jobba! ser ingenting uklart jeg.. vertfall ikke på min sjerm:) e felgen dåli utklipt? hvordan? ser ingenting galt med den jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 den ble nu fertfall myye kulere en orginaln.. godd work mate.. :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 den ble nu fertfall myye kulere en orginaln.. godd work mate.. :deng hehe! takk takk:D fixa feilene, og nu er den ferdig:) updata bildene nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg