X-ecutioner Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Denne er kanskje litt på kanten på et bilforum, men jeg prøver meg... kan evnt bare slettes imorgen, for da er regattaen allerede i gang;) Noen her som skal seile Færderseilasen? skal selv seile i klassen Lys uten spinnaker, med en Bavaria 32.. Er mannskap, rettere sagt en fokkeslask:p X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Denne er kanskje litt på kanten på et bilforum, men jeg prøver meg... kan evnt bare slettes imorgen, for da er regattaen allerede i gang;) Noen her som skal seile Færderseilasen? skal selv seile i klassen Lys uten spinnaker, med en Bavaria 32.. Er mannskap, rettere sagt en fokkeslask:p X skal ikke delta, men bor 50m fra den kaia dere fortøyer til etter seilasen er over...på karljohansvern. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hehe..koselig da, da må du leve med gofulle seilere på kvelden.. :p X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, fokkerslask og greier.. :respect Må egentlig si jeg kjenner meg igjen dær sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hehe, spørs hvor mange slag det blir da, blir visst nordavind hele veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe, men da har du jo return med kryssing å glede deg til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Sant, men vi skal runde ved mefjordbåen, så får ikke så mye kryss.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg